12.03.2010, 11:22Lektura na 2 minuty
Fable III: Film z rozgrywki, nowe informacje. Jaka jest ta gra? Jak Windows... I będzie pod Windows? [WIDEO]
Jednym z ważniejszych wydarzeń dobiegającej powoli do końca imprezy Game Developers Conference było wystąpienie Petera Molyneux na temat Fable III. O czym opowiadał gawędziarz Peter?
O wielu rzeczach. Ale po kolei:
gra będzie posiadała wsparcie dla Twittera - choć dokładnie nie wiadomo jak będzie to wyglądać. Ważniejsze od "ćwierkania" ma być na pewno zdobywanie "followerów",
Natal w Fable III jest "cudownie wzbogacający [przeżycie]". "Nie mogę na razie nic wyjawić" - dodaje Peter - "ale to naprawdę radość móc skorzystać z Natala w naszej grze",
a propos - w wywiadzie dla serwisu Gamespot, udzielonym przy okazji wystąpienia, Peter mówi: - "Jest jeszcze wiele rzeczy, których nie widzieliście. Nie mówiliśmy nic o Natalu. Nie mówiliśmy o co-opie i o tym, co będziemy z co-opem robić. Nie mówiliśmy też nic o tym, czy są jeszcze jakieś inne platformy [przeznaczone] dla Fable". Eee tam, trochę MÓWILIŚCIE...
no i interfejs - w prezentacji dla serwisu IGN (wideo poniżej) Peter mówi, że "Fable i Fable II są jak DOS, [w tym sensie, że] pojawiają się tam scrollowane listy. Fable III jest jak Windows. Wszystko co mieliśmy w 2D jest teraz w świecie gry". Chodzi o to, że zamiast tradycyjnego interfejsu i np. ekranu z ubraniami bohatera, dostaniemy trójwymiarowy pokój, w którym wszystkie przedmioty będzie można obejrzeć. To samo dotyczy broni. Zmieni się również mapa, która w Fable II "była śmieciowa", a teraz jest dynamicznie generowana w 3D i wreszcie przydatna,
najważniejsza, nieujawniona jeszcze "funkcja" Fable III pokazana zostanie na E3.§
Peter Molyneux o interfejsie, królestwie i o tym, dlaczego trudno jest być twórcą gier:
Peter Molyneux o followerach i Twitterze:
I jeszcze o systemie walki:
Dyskusja
Dodaj komentarz
Najlepsze
Najnowsze
Najstarsze
- Dodaj komentarz
- Najlepsze
- Najnowsze
- Najstarsze