9
5.03.2010, 13:56Lektura na 3 minuty

SOCOM: US Navy Seals 4 - będzie nowa odsłona "najlepszego taktycznego shootera na PlayStation" [WIDEO]

Dzisiejszej nocy na antenie programu GTTV ujawniono kolejny, ważny exclusive PlayStation 3 - czwartą odsłonę uznanego cyklu SOCOM: US Navy Seals. Gra powstaje w studiu Zipper Interactive (czyli tam, gdzie stworzony pierwsze trzy części serii), a warto na nią czekać, bo...


Piotrek66

 Zipper Interactive kojarzone jest głównie z grami nastawionymi na rywalizację w sieci (vide MAG, gdzie ze sobą zmierzyć się może nawet 256 osób naraz). Tym razem jednak deweloperzy postanowili objąć nieco inną drogę – w przeciwieństwie do poprzednich części serii, SOCOM: US Navy Seals 4 skupi się przede wszystkim na kampanii dla jednego gracza oraz opowiadanej w niej historii. Tryb multi co prawda pojawi się, w grze, ale - przynajmniej na razie - niewiele się o nim mówi.

Ujawnionych informacji na temat nowego tytułu jest naprawdę sporo. Aby było przejrzyście, prezentujemy je wam w punktach:

  • w grze wcielimy się w dowódcę pięcioosobowego zespołu sił specjalnych NATO. Poza „dowódcą operacyjnym”, w ekipie znajdzie się dwóch żołnierzy z Zachodu, Schweitzer i Wells, oraz dwoje wojaków pochodzących z Południowej Korei – Chung i tajemnicza dziewczyna o pseudonimie „Czterdziestka piątka”;
  • nasz oddział zostanie wysłany w pobliże Cieśniny Malakka, jednego z głównych szlaków handlowych, łączącego Pacyfik z Oceanem Indyjskim pomiędzy Malezją, a Indonezją. Zespół dowodzony przez gracza szybko odkrywa, że oto trafił w sam środek konfliktu, w którym grupa rewolucyjna Naga dziesiątkuje oddziały NATO;
  • dla twórców tak ważna jest opowiadana historia, że każda cut-scenka zostanie precyzyjnie wyreżyserowana, do czego zostanie wykorzystana technologia z Uncharted 2. Każdy filmik będzie generowany przez silnik gry;
  • nasza misja trwać będzie sześć dni i zostanie podzielona na dwa główne akty. Przełoży się to na 14 zadań i 12 godzin rozgrywki;
  • akcja umiejscowiona zostanie w Południowej Korei, zaś w trakcie rozgrywki natrafimy na dżungle, plaże, na góry, czy miasteczka;
  • w trakcie rozgrywki nie będziemy mogli liczyć na dostawy broni pomiędzy poszczególnymi misjami. W końcu żaden oddział odcięty od świata nie ma takiego luksusu…
  •  SOCOM: US Navy Seals 4 będzie bardziej przystępny dla nowych graczy. Co nie znaczy, że będzie to gra dla „każuali”. Znacznie ulepszone zostanie AI przeciwników – nasi oponenci będą mogli teraz wstrzymać ogień, flankować i korzystać z osłon. Co więcej, wrodzy dowódcy będą mogli nawet wysłać na nas nalot samolotowy;
  • jako że mamy do czynienia z taktyczną strzelanką, nie mogło także zabraknąć elementów pozwalających dowodzić naszym oddziałem. Dzięki trybowi Command będziemy mogli w prosty sposób wydać rozkazy naszym podwładnym. Wystarczy przytrzymać jeden przycisk i wskazać analogiem obiekt, z którym mają wejść w interakcję. Będziemy mogli wydać rozkazy, wymusić określone zachowania, czy wskazać kilka celi jednocześnie;
  • rozkazy wydawane będą w czasie rzeczywistym. Gdy skorzystamy z trybu Command, czas zwolni, a ekran pokryje się szarymi barwami. Dzięki temu będziemy mogli zobaczyć zaznaczone punkty taktyczne, których normalnie byśmy nie dostrzegli;
  • SOCOM: US Navy Seals 4 jest na razie w fazie alfa, ale już teraz gra może pochwalić się podatnym na zniszczenie otoczeniem, czy sprawnie działającym AI przeciwników.
  • Gra ukaże się tej jesieni, tylko na PlayStation 3. Na deser mamy dla was parę screenów (GALERIA) oraz pierwszy trailer:


    §


    Redaktor
    Piotrek66
    Wpisów17556

    Obserwujących0

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze