68
21.02.2010, 11:23Lektura na 1 minutę

Remedy o prawdziwych powodach niewydania Alana Wake´a na PC

W trakcie imprezy X10 Microsoft poinformował, że wydawana przez koncern gra, Alan Wake nie trafi na PC. Tłumaczenie giganta z Redmond było jednak naciągane - rzekomo "w tę grę lepiej się gra na kanapie". Co na ten temat mówią sami jej twórcy, studio Remedy?


Piotrek66

W rozmowie z serwisem VG247, Oskari Hakkinen z Remedy przyznał, że tłumaczenie Microsoftu nie było pełne. Kwestia tego, czy w Alana Wake’a lepiej grać na kanapie przed telewizorem, czy na krześle przed monitorem, to kwestia osobistych preferencji gracza, zaś autorzy nigdy nie mówili o tym, że pecetowcy nie mogliby w odpowiedni sposób cieszyć się grą.

W czym więc problem? Jak tłumaczy Hakkinen, Remedy jest małym, 50-osobowym studiem. Dlatego też bardziej sensowne było dla firmy skupienie się wyłącznie na wersji na Xboksa 360 (pewniejszej pod względem komercyjnym). Dodaje jednak, że wciąż jest nadzieja na pecetową wersję Alana Wake’a, ale wszystko zależy od Microsoftu, z którym twórcy będą podobno rozmawiać na ten temat.

Trzymamy kciuki? Trzymamy, ale niezbyt mocno. Wszystkie te zawirowania będzie/nie-będzie na PC wokół kolejnych tytułów są już trochę męczące. I trochę niepoważne...

§


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze