46
19.01.2010, 13:00Lektura na 2 minuty

CDPROgram i Gramageddon - dwie nowe akcje CD Projektu

W piątek ruszył Gramageddon, akcja wyprzedaży kilku ciekawych tytułów z oferty CD Projektu, dziś startuje CDPROgram, nowy program lojalnościowy wydawcy. Więcej info w środku.


Hut

Gramageddon to akcja promocyjna, mająca na celu to, co akcje promocyjne zazwyczaj na celu mają. W jej ramach można kupić kilka ciekawych tytułów z oferty CD Projektu w całkiem rozsądnych cenach - np. konsolowe Red Faction: Guerilla za 99 złotych albo PC-towego PES-a 2010 za 79 złotych. Więcej informacji znajdziecie na TEJ STRONIE.

Dziś rusza z kolei program lojalnościowy CDPROgram - na razie w wersji beta, ale już otwartej dla wszystkich. CDPROgram zmienia wPLN-y na punkty nowego programu w stosunku jeden do dwóch - w efekcie każdy otrzyma dwa razy więcej nowych CDPunktów, niż miał wPLN-ów. Konto zasilać będą również nowe produkcje, które CD Projekt wprowadzi na rynek w najbliższym czasie.

Co można zrobić z nowymi punktami? Kupić za nie gry z oferty serwisu GOG.com, czyli PC-towe klasyki. Na początek do programu trafiło 12 gier-nagród, są to m.in. Cannon Fodder, FlatOut, Prince of Persia: Piaski czasu i Sensible Soccer 2006

To propozycja na start - gry-nagrody mają się zmieniać (a gracze sami będą wskazywać, które tytuły najchętniej zobaczyliby w CDPROgramie), później pojawić się mają inne rzeczy, na jakie będzie można wydawać CDPunkty. Więcej informacji o programie znajdziecie TUTAJ.



Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze