36
18.12.2009, 23:52Lektura na 2 minuty

Splinter Cell: Conviction - gameplay co-op z komentarzem, brak dedykowanych serwerów gwarantowany [WIDEO]

W środku prawie pięć minut misji w kooperacji oraz kilka szybkich pytań i odpowiedzi. Będzie o trybie "Face off", dedykach, lobby, matchmakingu, tabelach i powtórkach. Niekoniecznie w tej kolejności. Lecimy.


Michał „enki” Kuszewski

Oto fragment kampanii Prologue, osadzonej w byłym ZSRR, w której agenci Archer i Kestrel (odpowiednio z Trzeciego Eszelonu oraz organizacji Voron) wyruszają, by wspólnie odnaleźć skradzione głowice nuklearne. Komentuje Patrick Redding.

Pytanie: Czy będzie wspardzie dla serwerów dedykowanych w pecetowej wersji Splinter Cell: Conviction?

Odpowiedź: Nie.

P: Jak długo będzie trwał mecz w trybie "Face off"?

O: Tryb rozgrywany jest w rundach, do trzech wygranych. Gracze mogą ustalić, jak długo trwają rundy lub ile potrzeba punktów do zwycięstwa.

P: Jak dokładnie działa matchmaking?

O: System próbuje automatycznie połączyć dwóch graczy poszukujących tego samego typu rozgrywki, biorąc pod uwagę mapę, stopień trudności, język i ping. Jeżeli nie odnajdzie się wymagany mecz, gracz tworzy go sam i czeka na połączenie drugiej osoby. Można też tworzyć mecze prywatne. Dodatkowo system stopniowo rozszerza zakres poszukiwań, by znaleźć gracza o preferencjach najbliższych określonym. Nie ma listy meczów.

P: Czy istnieje lobby? 

O: Tak, oczywiście. W lobby gracze mogą ustalać parametry meczu, można też z niego zmieniać tryb gry, mapę i poziom trudności. Jeżeli grasz w trybie "Face-off" i chcesz rozegrać kampanię w kooperacji, nie musisz opuszczać lobby.

P: W jaki sposób można się pochwalić wynikami?

O: Oprócz statystyk za tryby Deniable Ops, będziemy mieli internetowe zestawienie graczy, gdzie będzie można porównać swoje osiągnięcia z innymi.

P: Czy będzie tryb powtórki? 

O: Nie. 

P: Czy będzie tryb obserwacji meczu?

O: Nie.

 

Nie za dużo tych "nie"? ;)


Redaktor
Michał „enki” Kuszewski

Autor tekstów różnych. W tym książek. Fan żółwi, muzyki filmowej i wszystkiego, co kosmiczne. Swoje politechniczne wykształcenie przekuł w artykuły dla czasopisma CD-Action, w którym jako redaktor przez wiele lat realizował swoje pasje grania i pisania. Obecnie pracuje w Techlandzie jako Quest Designer.

Profil
Wpisów512

Obserwujących1

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze