Splinter Cell: Conviction - gameplay co-op z komentarzem, brak dedykowanych serwerów gwarantowany [WIDEO]
W środku prawie pięć minut misji w kooperacji oraz kilka szybkich pytań i odpowiedzi. Będzie o trybie "Face off", dedykach, lobby, matchmakingu, tabelach i powtórkach. Niekoniecznie w tej kolejności. Lecimy.
Oto fragment kampanii Prologue, osadzonej w byłym ZSRR, w której agenci Archer i Kestrel (odpowiednio z Trzeciego Eszelonu oraz organizacji Voron) wyruszają, by wspólnie odnaleźć skradzione głowice nuklearne. Komentuje Patrick Redding.
Pytanie: Czy będzie wspardzie dla serwerów dedykowanych w pecetowej wersji Splinter Cell: Conviction?
Odpowiedź: Nie.
P: Jak długo będzie trwał mecz w trybie "Face off"?
O: Tryb rozgrywany jest w rundach, do trzech wygranych. Gracze mogą ustalić, jak długo trwają rundy lub ile potrzeba punktów do zwycięstwa.
P: Jak dokładnie działa matchmaking?
O: System próbuje automatycznie połączyć dwóch graczy poszukujących tego samego typu rozgrywki, biorąc pod uwagę mapę, stopień trudności, język i ping. Jeżeli nie odnajdzie się wymagany mecz, gracz tworzy go sam i czeka na połączenie drugiej osoby. Można też tworzyć mecze prywatne. Dodatkowo system stopniowo rozszerza zakres poszukiwań, by znaleźć gracza o preferencjach najbliższych określonym. Nie ma listy meczów.
P: Czy istnieje lobby?
O: Tak, oczywiście. W lobby gracze mogą ustalać parametry meczu, można też z niego zmieniać tryb gry, mapę i poziom trudności. Jeżeli grasz w trybie "Face-off" i chcesz rozegrać kampanię w kooperacji, nie musisz opuszczać lobby.
P: W jaki sposób można się pochwalić wynikami?
O: Oprócz statystyk za tryby Deniable Ops, będziemy mieli internetowe zestawienie graczy, gdzie będzie można porównać swoje osiągnięcia z innymi.
P: Czy będzie tryb powtórki?
O: Nie.
P: Czy będzie tryb obserwacji meczu?
O: Nie.
Nie za dużo tych "nie"? ;)
Autor tekstów różnych. W tym książek. Fan żółwi, muzyki filmowej i wszystkiego, co kosmiczne. Swoje politechniczne wykształcenie przekuł w artykuły dla czasopisma CD-Action, w którym jako redaktor przez wiele lat realizował swoje pasje grania i pisania. Obecnie pracuje w Techlandzie jako Quest Designer.