Wiedźmin 2: Zabójcy Królów: 10 minut gameplayu z prawie-bety [WIDEO]
![Wiedźmin 2: Zabójcy Królów: 10 minut gameplayu z prawie-bety [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/c89556cc-65d7-41a5-b668-aaa30d90c4f3.jpeg)
Co bym tu nie napisał, to i tak szybciej, niż to przeczytacie, klikniecie, by zobaczyć co jest w środku. A w środku jest właśnie to, co zapowiada tytuł - dziesięć minuty "czystej" rozgrywki z Wiedźmina 2: Zabójców Królów!
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – gameplay:
Czytaj dalej
433 odpowiedzi do “Wiedźmin 2: Zabójcy Królów: 10 minut gameplayu z prawie-bety [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@Pershing- nie bądź taki surowy nie każdy śleczy codziennie godzinami na tej stronie i czyta newsy| @KulawyFranek- to jest autorski RED engine( dawniej TSOOD)
rzadko się zdarza żeby jeden news przekroczył 400 komentarzy( nie liczę tych tyczących się samego wydania magazynu)
A mi się podoba. Nie obraziłbym się też gdyby taka muzyka była w grze 😛 Walka prezentuje się całkiem widowiskowo, chociaż mam nadzieję że finishery zostaną jeszcze dopieszczone (więcej krwi, wiecej latająch kończyn, więcej cierpienia!). Grę zamówilem w pre-orderze i z tego co widzę, nie ma czego żałować! 🙂
Właśnie, wypowiedziałem się już niemal na temat wszystkiego, tylko nie muzyki. Zdaję sobie sprawę że w sekwencji „chodzonej” muzyka jest podłożona i nie będzie w finalnej wersji, ale już te ciężkie brzmienie przy walce mogli sobie odpuścić. Kompletnie nie pasuje mi do gry. Bardziej do jakiegoś Devil May Cry-a czy coś… Dla mnie ścieżka dźwiękowa z poprzedniej części była idealna. Nie chciałbym żeby nowa zbytnio różniła się od poprzedniczki.
@aleksdraven Ślęczy, nie ślęczy, ale twórcy na prawie każdym kroku chwalą się autorskim silnikiem RED Engine (wcześniej Tsood). Nie jestem w stanie pojąć, jak ktoś w dobie Internetu jest w stanie pominąć tak często powtarzaną informację.
@Pershing – najwyraźniej komuś się udało 😛 Osobiście o autorskim silniku przeczytałem góra dwa razy i nie przypominam sobie żeby twórcy aż tak się nim chwalili, jak to opisujesz.
@Pacuszek A jednak…
…Po czwarte nie zostały na łożone jeszcze filtry, które nieco stonują ten kolorowy świat.
@Pershing – A jednak nie… ;p
Jak już mowa o silniku, to jestem jedyną osoba z mojej informatycznej klasy która zna nazwę silnika gry więc nie przesadzajcie że nie można takiego czegoś nie znać…|A co do samej jego nawy to wolałem TSOOD ;P
Nie jestem antagonistą dla sztuki, lecz zdecydowanym przeciwnikiem wszelkich udziwnień – mam nadzieję, że kucyk jest odczepiany…
CD-Action.pl powinno zrobić sondę pod tytułem „Czy podoba Ci się nowy kucyk Wiedźmina w drugiej cześci jego przygód?” a wtedy by się okazało, czy gracze życzą sobie kitka w finalnej wersji 😉
Moim zdaniem to źle że CDP wypuściło gameplay tak późno. Jakby wypuścili go szybciej, to gracze wyłapali by więcej niedogodnień, co za tym idzie producent miały więcej czasu na poprawkę. Zapewne wielu rzeczy w grze nie da się już poprawić z braku czasu, ale kto wie, może gdyby powyższy filmik ujrzął światło dzienne nieco szybciej, byłoby inaczej… Oczywiście mówię czysto hipotetycznie, bo nie wiem, czy mogli opublikować gameplay wcześniej niż teraz. Jednak jeżeli mogli, to szkoda że tego nie zrobili.
Nie wiem co wy macie do tego kucyka. Sami sobie walczcie w rozpuszczonych włosach to zobaczycie jak to fajnie… Bezimienny z Gothica, też miał kucyka i nikt nie narzekał.
@sebogothic – Gdyby nagle Beziemu rozpuścili włosy tak jak Wiedźminowi w pierwszej części, to wszyscy by narzekali ;p Poza tym, na tym gameplayu ten kucyk wyglądał jak jeden, tłusty strąk włosów. Mam nadzieję że będzie opcjonalny i w cut-scenkach będe obserwował Wiedźmina w normalnych włosach.
Mnie obchodzi tylko to żeby był ten oryginalny słowiański klimat i jakieś urokliwe wsie jak Odmęty z jedynki czy chociażby wieś z pierwszego aktu (podgrodzie?) Te klimaty mnie urzekły. To był taki klimat średniowiecza. Mam nadzieje że w dwójce również to będzie. Bo jak tak patrzę to bardziej mi to przypomina kolorową baśń niż to co było w jedynce no ale… to tylko moje skromne zdanie. :]
Z tego co mi wiadamo to jest to build z końca grudnia lub początku stycznia więc możliwe, że tych kilka błędów zostało poprawioych. A co do kucyka, Geralt w książce też miał włosy spięte opaską więc dla mnie kucyk jest jak najbardziej ok. Niech juz będzie maj 😀
Pacuszek@ Masz trochę racji, ale myślisz że takich podstawowych informacji, że miasto jest mało żywe, siłowanie na rękę bez emocji, walka chaotyczna, interfejs brzydki – to raczej zdają sobie sprawę bez nas czyż nie ? 😉
Na litość boską, dajcie już spokój z tym kucykiem. Niczym księżniczki na ziarnku grochu, pod kilkoma metrami pierzyn…|Problemem według mnie jest zbyt duża liczba przewrotów. Jakieś to nienaturalne, że Geralt ciągle robi fikołka za fikołkiem. Hops, hops, hops. Ciach ciach! I hops.|Siłowanie na rękę bez emocji – też się zgodzę.|Ale reszta? Cód, miód, orzeszki. W kwietniu lub w maju 100, czy tam nawet 130zł w budżecie na Wieśka znajdzie się na sto procent.
Torment: Na tak fikołków jest sporo, ale na filmikach które podał Kartek@|Część 1: http:www.gametrailers.com/video/questing-developer-the-witcher/710869|Część 2: http:www.gametrailers.com/video/questing-developer-the-witcher/710867|Cześć 3: http:www.gametrailers.com/video/questing-developer-the-witcher/710865Jest ich mało, co oznacza że zależy to od techniki jaką będziemy grali, co z kolei oznacza że każdy znajdzie styl dla siebie 😉
Według mnie zdecydowanie za szybko ładuje się pasek znaków. Myślałem, że może to tylko dlatego, że grają na easy czy coś takiego ale na filmikach z komentarza niżej jest tak samo. Zupełnie nie pasuje to do wiedźminów, których używanie znaków nieźle męczyło.
Za dużo szastania znakami, za szybka za zręcznościowa walka. Jakiś taki dziwny. Pożyjemy zobaczymy, lecz coś jest nie tak…
To będzie najładnjejsza gra RPG jaką do tej pory stworzył człowiek. Crysis normalnie wymiaęka .
Nie wiem ale, system walki w Wiedzminie pierwszym z tego co widze był lepszy. Grafa cud miod i orzeszki ale nic sie zagra sie zobaczy XD
Czy tylko mnie razi nowa gęba Gerallta? Wygląda gorzej niż neandertalczyk, ponadto ja rozumiem że ma dobrze rozwiniętą muskulaturę, z racji profesji, ale bez jaj, wygląda jak pudzian na sterydach, gdzie się podział jego sylwetka z której człowiek mógł wywnioskować że jest zwinny i silny jednocześnie teraz to wygląda groteskowo, moim zdaniem.
@wiktor123321 – Crysis nie jest RPG-iem ;p
Gdybym porównywał Wiedźmina z Gothic-iem to wiedźmin lekko wymięka.
Nie wiem od której strony w Wiedźmina gra się o niebo lepiej od Gothic’a, może nie można robić tyle co w Gothic’u ale jest o wiele więcej frajdy w Wiedźminie niż w Gocie!!
wiedźmin 1 przypomina bardziej przygotówkę z tą walką opierającą się na klikaniu raz na 1.5 sekundy na przeciwnika. ze strategią nie ma nic wspólnego
Strategia? Przygodówka? Wam się chyba coś poprzestawiało 😛 Wiedźmin ma wszystkie elementy jakie powinien mieć pełnoprawny RPG (no, może prócz mnóstwa dodatkowych itemów do zbierania…). Nie ma w nim ani elementów strategii ani przygodówki… A dwójka również będzie RPG.
Czekam na to bardziej niż na Skyrim i DragonAge2 razem wzięte…
Wiedźmin bije na głowe gothica muzyką grafą fizyką i fabułą
Ja z grami mam różnie nagle mnie najdzie na strzelanki to gram w BF czy CoD przez pół roku a następne pół w RPG i strategie bo mnie najdzie. i różnie mnie nachodzi na Gothica albo wiedzmina ale tak czy siak musze stwierdzić ze Wiedzmin jest lepszy, ogolnie lepiej zrobiony. No ale Gothic 3 jest swietny też, ale od Gothica wole AC a szczegolnie II bo glowna fabula jest swietna