
For Honor – 12 minut nagrań z trybu pojedynków [WIDEO]
Trzy starcia: wiking kontra samuraj, rycerz kontra rycerz, samuraj kontra samuraj.

Czytaj dalej
-
Dodatkowe klany jednak za darmo. Naciski graczy na twórców Vampire: The...
-
Subnautica 2 z prezentacją pierwszego Lewiatana. Twórcy pokazują ogromną kałamarnicę,...
-
Wygląda na to, że Yakuza Kiwami 3 zostanie wkrótce zapowiedziana. Fani...
-
Skate. oficjalnie wylądował w early accessie, jednak nie obyło się bez złamań....
14 odpowiedzi do “For Honor – 12 minut nagrań z trybu pojedynków [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Trzy starcia: wiking kontra samuraj, rycerz kontra rycerz, samuraj kontra samuraj.
Styl walki samuraja w tej grze można by fachowo nazwać stylem „dna i wodorostów”. Wali tą kataną jak toporem, zero finezji ruchu spotykanej przy walce samurajskim mieczem. Jak zobaczyłem blok klingą katany bezpośredniego uderzenia toporem oburącz z góry z góry (00:31) to śmiech mnie ogarnął bynajmniej nie wesoły. O innych stylach walki w tej grze się nie wypowiem bo po prostu mnie nie zaciekawiły.
Dziś od 15 rusza zamknięte Alpha testy. Gra już pobrana ale servery offline, podobno można zaposić trzech znajomych z uplay.
+le_Fey już wcześniej pisałem że samurai nie pasuje do tej gry a sam system walki jest bardziej widowiskowy niżeli realistyczny.
@Dantes|”…samurai nie pasuje do tej gry..” – true
@le_Fey: Bądźmy sczerzy – jakby naprawdę ktoś chciał kataną albo no-dachi nawet zablokować topór to jego miecz by się rozleciał w drobny mak. Ta gra ledwo co się trzyma realizmu i każdy kto liczył na prawdziwą szermierkę chyba pownienien zmienić oczekiwania albo czekać na Kingdom Come, bo tu go dużo nie znajdzie. Generalnie, ja jestem ostrożnie optymistyczny wobec tej gry – jak uda się im wyszlifować gameplay to może być całkiem ciekawa.
Ktoś z was się spodziewał realizmu w tej grze? w ogóle w grach?..PO CO?
Po co dodali jakieś pieprzone ogniste ataki, po coooo -.-
Nie od dziś wiadomo, że realizm w grach nie tylko nie jest równoznaczny z dobrą zabawą, ale najczęściej tę zabawę całkowicie rujnuje. Czy komuś przeszkadzało, że postaci we wszystkich grach z cyklu Dark Souls ODSŁANIAJĄ się tarczą podczas wyprowadzania ciosu drugą ręką?
Nie podoba mi się gra i według mnie będzie kaszana ale zarzucać brak realizmu? XD Od kiedy realizm jest dobry dla gameplayu? Chyba tylko w symulatorach ale one trafiają do wąskiego grona odbiorców, twórcy musieliby być kompletnymi ogórami żeby tworzyć realistyczną grę AAA bo nikt by w nią nie grał a wy, piewcy realizmu pewnie byście ją krytykowali za toporność wracając potem do „realistycznych symulatorów pola walki” pokroju Battlefielda :p
@EastClintwood Ogórami?
Jak ktoś chce pograć w grę z przyjemnym i rozbudowanym systemem walki to blade symphony dla przykładu można polecić…|Dostępne na steam…
Wygląda trochę jak bezmyślna wymiana ciosów ;p
Więcej kombinacji ciosów jest w Dark Souls 😛 Jeśli to ma być gra, która przyciągnie wiele osób to muszą coś zrobić ze stylami walki.