Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HIT[Weekend z Total War: Warhammer II] Frakcje i ich armie [WIDEO]

Allor niedziela, 24 września 2017, 13:04 O grach inaczej
PC

Brodate szeregi niskich wojowników? Zastępy rycerzy w lśniących zbrojach? Hordy nieumarłych? To może chociaż zielonoskórzy? W drugiej części warhammerowego Total Wara dostaniemy na początku cztery rasy, z których żadna nie była dostępna w "jedynce" w momencie jej premiery. Kim zatem przyjdzie nam dowodzić?

Wszystkie cztery rasy twórcy zaprezentowali już w pierwszym zwiastunie, który pozwolimy sobie tu przypomnieć:

Co z niego wynika? Na początku widać wprawdzie zakutych w zbroje wojowników, ale jeśli choć trochę otarłeś się o fantasy, będziesz miał spore wątpliwości, czy to aby na pewno ludzie. I słusznie, bo to elfy – a dokładniej High Elves, czyli elfy wysokiego rodu. Chwilę później w polu widzenia pojawiają się kolejne postacie, tym razem biegnące po drzewach. To również elfy, tyle że... nie, wcale nie leśne, lecz mroczne (Dark Elves). A potem na scenę w efektowny sposób wbiega dinozaur, anonsując przybycie trzeciej z grywalnych frakcji: jaszczuroludzi (Lizardmen). No dobrze, a gdzie czwarta? Ta pojawia się dopiero na samym końcu zwiastuna – tak, to ten mały szczur, zdradzający, że w TW: Warhammer II nie zabraknie również skavenów.

Brak kultowych krasnoludów może wprawdzie nieco martwić, ale fabuła kampanii (której głównym celem jest pokonanie wrogów – teoretycznie w dowolny sposób, choć wątki fabularne krążą mają wokół Wielkiego Wiru) przenosi gracza na zachód od Starego Świata, w cztery nowe zakątki: Naggaroth, Lustrię, Ulthuan i Południowe Ziemie, które można podziwiać choćby na tym trailerze:

Kilka tygodni po premierze gry zostanie jednak udostępniona także znacznie większa megakampania, która rozgrywać się będzie na wszystkich dotychczasowych kontynentach i pozwoli wybrać dowolną z już opracowanych ras, choć wymagać będzie posiadania zarówno pierwszej, jak i drugiej części gry. Dosyć jednak o kampanii i fabule, przejdźmy do opisu frakcji.

NA NASTĘPNEJ STRONIE: ELFY WYSOKIEGO RODU I MROCZNE ELFY

Więcej na temat: PC, strategia, Creative Assembly,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 26 września 2017, 20:46   tupolew519
już się nie mogę doczekać wysokich elfów.
poniedziałek, 25 września 2017, 13:21   Maciejka01
Dalej czekam na Tomb Kings.
niedziela, 24 września 2017, 14:15   Vangahast
dinozaury + lasery, nie muszę wiedzieć nic więcej. Nie mogę się doczekać jaszczuroludzi :D

O autorze

Allor
Szef działu sprzętowego CD-Action

Podobne newsy

Artykuły

„Ostatni Jedi” stawiają pytanie o to, do kogo należą Gwiezdne Wojny: do fanów czy do twórców? Owocem dociekań jest film zaskakująco dobry, a zarazem dobry, bo zaskakujący.

Komentarzy:
11

Ho, ho, ho! Nie masz pomysłu na prezent dla geeka? Postaramy się pomóc!

Komentarzy:
14

Opatrzony literą X następca Infinite A to desktop zaprojektowany zgodnie z bardzo prostymi założeniami. MSI postanowiło po prostu włożyć do obudowy wszystko to, co miało pod ręką najlepsze.

Komentarzy:
8

Seven zaczyna się jak dobry dreszczowiec – obiecująco, ale niepokojąco.

Komentarzy:
8

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z