15
5.05.2010, 14:39Lektura na 2 minuty

Brink - relacja z pokazu #3

Brink był trzecią grą, którą dane mi było obejrzeć na pokazie zorganizowanym przez Bethesdę i drugą pod względem wrażenia, jakie na mnie wywarła.


Michał „enki” Kuszewski

Do prezentacji Brinka – taktycznego, „klasowego” FPS-a nastawionego na rozgrywkę multiplayer - przysiadło aż trzech pracowników Splash Damage. Całość z humorem i werwą poprowadził szef studia, Paul Wedgewood, który nie tracąc czasu od razu zapoznał publiczność z ekranem tworzenia i personalizacji postaci. Obejrzawszy tylko część z przygotowanych przez Brytyjczyków koszulek, spodenek, łańcuchów, masek, butów itp. już teraz jestem pewien, że z ubieraniem herosa będzie w Brinku cała masa frajdy.

Ale nie ubieraniem, tylko walką Brink stoi, toteż szybko akcja przeniosła się do dystryktu Sectower, gdzie trzech twórców, w kooperacji z pięcioma botami po stronie Resistance starło się z ośmioosobową drużyną AI. W Brinku nie będzie bowiem misji stricte singlowych z dziesiątkami mięsa armatniego, pchającego się nam pod celownik – przeciwników stanowić będą albo inni gracze, albo boty.

W trakcie gry Wedgewood kilkakrotnie za pomocą znajdujących się w kluczowych punktach mapy Command Postów zmieniał klasę swojej postaci, dzięki czemu mogłem obejrzeć w akcji medyka, żołnierza i inżyniera (ten ostatni posiada urządzenie służące m.in. do hakowania drzwi). W kolejnej mapie – Reactor – do głosu doszedł także Operative, czyli ni mniej, ni więcej szpieg z Team Fortress 2, który po ubraniu wdzianka drużyny przeciwnej mógł siać chaos na jego tyłach.

Warto przy okazji wspomnieć o tym, iż prócz ubioru będzie można swojemu bohaterowi (nie będzie on przypisany do danej frakcji) określić budowę ciała. Ciężcy będą mogli korzystać z całego arsenału najpotężniejszych gnatów, ale nie będą tak zwinni jak co o normalnej budowie, a zwłaszcza szczupli, którzy będą mogli się wspinać tam, gdzie reszta nie da rady.

Ogółem zapowiada się świetny tytuł dla fanów Enemy Territory i choć ja do nich nie należę, i tak z chęcia sprawdzę dzieło Splash Damage w akcji, gdy ukaże się tej jesieni. Nowe screeny w GALERII.


Redaktor
Michał „enki” Kuszewski

Autor tekstów różnych. W tym książek. Fan żółwi, muzyki filmowej i wszystkiego, co kosmiczne. Swoje politechniczne wykształcenie przekuł w artykuły dla czasopisma CD-Action, w którym jako redaktor przez wiele lat realizował swoje pasje grania i pisania. Obecnie pracuje w Techlandzie jako Quest Designer.

Profil
Wpisów512

Obserwujących1

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze