Wiemy, kiedy Microsoft otworzy swój konkurencyjny sklep z grami
Microsoft wchodzi na kolejny rynek, na którym zmierzy się z Apple’em i Google’em.
Jak widać rywalizacja na poletku growym z Sony i Nintendo nie wystarcza Microsoftowi, który otworzy konkurencyjny względem App Store’a i Google Playa sklep. 9 maja dyrektor generalna Xboksa, Sarah Bond, zapowiedziała, że ten zadebiutuje już w lipcu.
W dniu premiery w sklepie znajdziemy tytuły Microsoftu, takie jak m.in. Minecraft, Call of Duty: Mobile czy Candy Crush Saga, a później ma on być otwarty na firmy third party. Usługa będzie dostępna za pośrednictwem (uruchamianej na komputerach, konsolach lub urządzeniach mobilnych) strony internetowej odpalanej z poziomu przeglądarki – na dedykowaną aplikację będziemy musieli jeszcze poczekać.
Obecnie wszystkie funkcje sklepu giganta z Redmond nie są znane, ale można śmiało założyć, że więcej szczegółów poznamy bliżej premiery usługi. A w ogóle to... Microsoft, oddaj moje Tango Gameworks!