6
4.02.2024, 18:00Lektura na 2 minuty
Wideo

Fallout 4: Project Arroyo przenosi Fallouta 2 w trójwymiar

Fallout 2, ale w 3D? Grupa fanów postanowiła przenieść klasyka na silnik Fallouta 4. Zwiastun nastraja pozytywnie, choć na premierę trzeba jeszcze poczekać.


Samuel Goldman

Sporo było już tych prób przeniesienia klasycznych gier na nowe silniki i zabrnęło to tak daleko, że fani różnych serii rozpoczęli także trend odwrotny, tworząc demaki np. Resident Evil 4, albo zaskakująco grywalny Dead Space. Dziś jednak pójdziemy drogą New Vegas na Unreal Engine 5, czyli klasycznego odświeżania staroci – w tym przypadku Fallouta 2. Już 5 lat temu pojawiły się pierwsze materiały z Fallout 4: Project Arroyo, przenoszącego „dwójkę” na Creation Engine. Prawdę mówiąc, wyglądało to średnio, zdradzając brak doświadczenia twórców.

Teraz temat wrócił za sprawą nowego zwiastuna i jest już zdecydowanie lepiej. Bez problemu rozpoznacie ikoniczne dla Fallouta 2 miejscówki prezentowane w kolejnych ujęciach, a choć brak tu tej klasycznej surowości początków serii, to i tak odwzorowanie izometrycznego oryginału wypadło nieźle.

Niektóre assety na pewno mogłyby wyglądać lepiej, ale raz, że silnik Fallouta 4 najlepsze lata ma już za sobą a dwa, że jest to robota fanów i jako taka wypada w porządku. Jeśli chcecie zrobić to lepiej i dołączyć do ekipy tworzącej Project Arroyo, w opisie powyższego filmu znajdziecie formularz zgłoszeniowy.

Ciekawe jak będzie wyglądało Kryptopolis z tej perspektywy... Niestety, żeby zobaczyć więcej, będziemy musieli poczekać nieco dłużej – Fallout 4: Project Arroyo w formie moda ukaże się być może jeszcze w tym roku, ale bardziej realistycznym terminem jest 2025, choć złośliwi już podkreślają, że będzie to kolejny remake, który nigdy się nie ukaże.


Czytaj dalej

Redaktor
Samuel Goldman

I have no mouse and I must click.

Profil
Wpisów1041

Obserwujących4

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze