16.04.2024, 17:00Lektura na 1 minutę

Content Warning przebił milion sprzedanych egzemplarzy

Landfall Publishing pochwaliło się świetnym wynikiem niezależnego horroru.


Filip „Chrzuszczu” Chrzuszcz

1 kwietnia w ramach primaaprilisowego żartu na Steamie pojawiło się darmowe Content Warning, czyli kooperacyjny horror polegający na rejestrowaniu przez nas strasznych wydarzeń i publikowaniu nagrań na fikcyjnej stronie SpöökTube. Za zdobyte z dochodów reklamowych fundusze możemy ulepszać nasz ekwipunek.

Landfall, czyli wydawca gry, bardzo bał się, że po doczepieniu ceny do produkcji, sprzedaż i zainteresowanie znacznie zmaleją. Tak się nie stało, a gra z dnia na dzień bije kolejne rekordy popularności. Jeszcze parę dni temu chwalono się 700 tysiącami sprzedanych egzemplarzy, a w ciągu paru dni liczba ta przebiła już milion.

Według SteamDB Content Warning może poszczycić się ponad 30 tysiącami użytkowników na Steamie w ciągu ostatniej doby. Co więcej, kooperacyjny horror odebrało za darmo ponad 6,2 miliona graczy.


Czytaj dalej

Redaktor
Filip „Chrzuszczu” Chrzuszcz

Rodowity bałuciarz, pisarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach czyta sporo filozoficznej pulpy, szczególnie w wykonaniu swojego imiennika zza oceanu oraz bada brytyjską inwazję komiksową lat 90. Serdecznie zaprasza na swojego Instagrama: chrzuszcz.pisze.

Profil
Wpisów355

Obserwujących2

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze