2
19.04.2024, 06:30Lektura na 2 minuty

Baldur’s Gate 3: Parowóz Tomek wkrótce w Faerunie. Kolejny patch doda narzędzia moderskie

Baldur’s Gate 3 wraz z nowym patchem otworzy się na kreatywność fanów i wzbogaci o obsługę modów z prawdziwego zdarzenia.

Chociaż Baldur’s Gate 4 jest już w planach Wizards of the Coast, to na pewno nie zajmie się nim Larian Studios. Łatanie „trójki” jeszcze nie dobiegło końca, ponieważ developerzy od czasu do czasu poprawiają pozostałe błędy oraz dodają nowe funkcje, a od jakiegoś czasu wiemy, że pracują nad dodaniem wsparcia dla modów.

Mody to taki specyficzny aspekt gierkowej branży, który już nie raz i nie dwa uratował całe serie przed zapomnieniem, podtrzymując pamięć fanów. Baldur’s Gate 3 jeszcze przez jakiś czas tego nie będzie potrzebował, bo jest grą wspaniałą, czego dowiecie się też z naszej recenzji, ale z drugiej strony każda społeczność szybko organizuje się wokół dalszej rozbudowy. Baldurowa też, gdyż już chwilę po wyjściu pełnej wersji zaczęły powstawać pierwsze modyfikacje.

Kolejny patch do Baldur’s Gate 3 rozszerzy złe zakończenia, dodając nieco więcej mroku, a także załata błędy. Największym dodatkiem będzie jednak wprowadzenie oficjalnych narzędzi moderskich, dzięki czemu możliwości zmian wizualnych, dźwiękowych i gameplayowych znacząco się powiększą.

Zgaduję, że kwestią niedługiego czasu będzie premiera dodatku z ulubionym parowozem moderów, jaki przemierzał Hogwart, Ziemie Pomiędzy, Raccoon City i tysiąc innych, growych światów. Poza tym możliwości są ogromne, bo baldurowe systemy mogą posłużyć do stworzenia imponujących projektów, ale na to trzeba będzie już poczekać dłużej.


Czytaj dalej

Redaktor
Samuel Goldman

I have no mouse and I must click.

Profil
Wpisów1059

Obserwujących4

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze