Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITPacific Rim: Gra w produkcji? To będzie wrestling wielkich robotów?

Hut poniedziałek, 6 maja 2013, 7:47 Plotka
Pacific Rim
Pacific Rim

Gdyby nie Australia, kangury nie miałyby gdzie mieszkać, a gracze nie dowiadywali by się o premierach nowych gier  przed ich faktycznym ujawnieniem. Tamtejsza organizacja zajmująca się klasyfikacją wiekową m.in. gier wpisała do swojej bazy Pacific Rim, multiplatformową produkcję opartą najpewniej na licencji filmu, który wchodzi na ekrany latem.

Pacific Rim to nowy film Guillermo del Toro, który opowiada o ludziach kierujących wielkimi robotami bojowymi - i który zwrócił uwagę graczy tym, że pojawia się w nim głos GLaDOS. Australijczycy twierdzą, że grę o tym tytule, przeznaczoną na wiele platform, zgłosiło japońskie studio Yuke's, specjaliści od wirtualnego wrestlingu.  Ponieważ w filmie dochodzi do "bijatyk" między mechami, całkiem możliwe, że taka będzie też treść gry. Czekamy na dalsze informacje!

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 6 maja 2013, 22:38   GolemDorfl
@BugenHagen
A dlaczego Bruce Wayne wykorzystując swoją kasę i pozycję nie dofinansował policji, albo chociaż straży sąsiedzkiej tylko biega po nocy przebrany za nietoperza? Albo mógłby chociaż dofinansować działa stacjonarne ;) Inna sprawa, że działa stacjonarne, jak sama nazwa wskazuje, są stacjonarne. Wystarczy zrobić wyłom w obronie i bawić się wesoło na podwórku wroga. A taki mech jest mobilny, a jak jeszcze pomalowany jest w gwiazdy i paski to nawet Bruce Wayne i Tony Stark dorzucą się do budowy ;
poniedziałek, 6 maja 2013, 22:29   aleksdraven
@BugenHagen- to nie było odnośnie egranizacji
poniedziałek, 6 maja 2013, 21:42   ravvcio
Do mnie ten film nie przemawia i ogólnie mecha jakoś do mnie nie przemawia, wole cyberpunk w filmach, grach jak i anime
poniedziałek, 6 maja 2013, 16:06   BugenHagen
@ aleksdraven Jezusie, przeczytaj pierwszy post, potem drugi i tak dalej...
@Trizer Z tymi działami to rzuciłem tak luźno, ale napewno ludzkość mogłaby wymyślic coś bardziej efektywnego (i tak samo efekciarskiego do filmu) niż robot boxer... nawet z tymi działami mozna by zrobić dobry film jak ma sie dobrego rezysera/operatorów etc.
poniedziałek, 6 maja 2013, 16:06   Biezdziad
Ale robot to mechanizm autonomiczny. Jak ktoś nim steruje, to to zwykłe oszustwo jest i żadem robot tylko maszyna sterowana.
poniedziałek, 6 maja 2013, 14:48   Trizer
@ BugenHagen - Może dlatego że film o "ogromnej ilości dział stacjonarnych" mógłby być trochę nudny... Jaki jest sens zastanawiania się jakie maja inne możliwości do zwalczania tych stworów ? Film jest o wielkich robotach więc są w nim wielkie roboty a nie stacjonarne działa..
poniedziałek, 6 maja 2013, 13:32   aleksdraven
@ BugenHagen- http:www.youtube.com/watch?v=zA92Rw6kNWw powiedz mi gdzie tu widzisz porównanie do Transformers?? Del toro wychował się na mandze i komiksach.
poniedziałek, 6 maja 2013, 13:30   aleksdraven
@Lacazette filmowi bliżej do japońskiej godzilli
poniedziałek, 6 maja 2013, 13:15   rumbur
Ciekaw, czy będzie przypominać trochę Robojox...
poniedziałek, 6 maja 2013, 12:34   BugenHagen
@Lacazette O tak wywyższ się ponad kosmos bo oglądałes jakieś anime... porównanie do transformers ma swoje uzasadnienie pomimo że te roboty sa od nich jakieś 10x większe. Film pewnie będzie taki jak trasnformers, kupa akcji, roboty, walka, efekty nic pozatym. Tylko zastanawiam się, dlaczego nie zrobią ogromnej ilości dział stacjonarnych do walki z tymi potworami zamiast robotów boxerów... zastanawiam sie jak oni mogli dojśc do takieog poziomu technologicznego kiedy robot boxer to maksimum ich mozliwości...

O autorze

Hut

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Po początkowych zapowiedziach The Evil Within nie byłem zbyt pozytywnie nastawiony do gry. Im więcej materiałów publikowano, tym bardziej przypominało mi to interaktywną wersję gore-horrorów, których podstawą jest nie straszenie odbiorcy, a obrzydzanie. Takie przekonanie siedziało we mnie aż do Gamescomu, na którym miałem możliwość porównać wyobrażenia z rzeczywistością. I już wiem, że w rzeczywistości jest nieco lepiej.

Komentarzy:
5

Już za chwileczkę, już za momencik będziecie mogli przeczytać w naszej relacji z Gamescomu, jak to dałem się zaczarować Pillars of Eternity. Po ograniu tytułu w domowym zaciszu wiem już, jakie zaklęcie rzucili na mnie developerzy – baldurowe Okropne Zauroczenie. Filary od Obsidianu są tak popękane, że „backers beta” powinno się przemianować na „backers pre-alpha”.

Komentarzy:
63

Basement Crawl wywindował Bloober Team do ekstraklasy polskiego gamedevu. Całe 27 % na Metakrytyku pozwoliło wręczyć grze wieniec „najgorszej produkcji na PS4”, a gratulacje spływały m.in. od redaktorów Destructoida („wszystko byłoby lepsze, niż to”) czy Polygona („wrak”). Krakusi zdają sobie sprawę z rozmiarów wiktorii i są gotowi na wiele, by tym razem sukces ich nie przerósł.

Komentarzy:
6

Choć Sony było obecne na gamescomie, oddział firmy zajmujący się sieciówkami – Sony Online Entertainment – postanowił w ten weekend zorganizować w Vegas własną imprezę. W trakcie SOE Live ujawniono kilka nowych informacji o EverQuest Landmark i EverQuest Next. Zapowiedź cdaction.pl!

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« sierpień 2014
PWŚCPSN
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031