37
30.10.2009, 09:01Lektura na 2 minuty

Modern Warfare 2 - gra dla idiotów? Cała prawda o amerykańskich graczach... [WIDEO]

Sieć amerykańskich hipermarketów Walmart szykuje promocje związane z grą Call of Duty: Modern Warfare 2 i reklamuje to w telewizji. Zdaje się, że to sieć, która jest przeciwieństwem do Media Marktu - bo dla idiotów. Inaczej bohaterów tej reklamy nazwać nie można...


Tymon „Hut Sędzimir” Smektała

Trochę przegadana, ale w sumie znośna - reklama gry Call of Duty: Modern Warfare 2 sprzedawanej w sieci Walmart już od pierwszych minut 10 listopada (stąd hasło "Fastest way to play").

Jest też wersja rozszerzona - dla koneserów:

Druga reklamówka z tej serii pokazuje, że nasz bohater ma różne życiowe problemy - nacjonalistów z karabinami w rękach i... "pupu" swojej córeczki...

W kolejnej reklamówce kolega naszego głównego "idioty" pokazany jest w pracy. Którą jest naprawdę "zawalony":

Ale jak się okazuje, facet ma mroczne tajemnice:

Swoją drogą - te reklamówki to ciekawy komentarz do tego, że w USA jest najwięcej graczy (procentowo, w całym społeczeństwie). Zgodnie z nią typowy amerykański pasjonat gier to ponad 30-letni facet, z dziećmi, który gra nocami po powrocie z pracy. Takich jest też coraz więcej w Polsce, ale przeważają wciąż gimnazjaliści, licealiści i studenci - i pewnie jeszcze przez kilka lat się to nie zmieni.


Redaktor
Tymon „Hut Sędzimir” Smektała

Senior CD-Action, związany z magazynem od ponad 20 lat, przez długi czas redaktor naczelny online’owego serwisu. Choć przeszedł na ciemną (jasną?) stronę mocy i aktualnie zajmuje się prowadzeniem marki Dying Light jako Dying Light Franchise Director, wciąż jest z nami obecny i czuwa (ci co mają wiedzieć – wiedzą)!

Profil
Wpisów4062

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze