3
29.09.2009, 09:24Lektura na 1 minutę

Co zrobić, by dostać pracę w branży gier? Napisać list motywacyjny, w postaci... przygodówki.

Na oficjalnej stronie studia Double Fine, założonego przez Tima Schafera (twórcę takich gier jak Grim Fandango, Psychonauts czy nadchodzące Brütal Legend), pojawił się wspominkowy tekst o tym, jak Tim dostał swoją pierwszą pracę w firmie LucasArts. Powalająco śmieszny.


Hut

Wszystkich prawdziwych pasjonatów branży gier, zbierających najróżniejsze ciekawostki na jej temat odsyłam pod TEN ADRES, tu bowiem znajduje się cały wpis Tima - zamieszczony przez niego z okazji okrągłej, dwudziestej rocznicy rozpoczęcia pracy w "interaktywnym biznesie". Tim wspomina w nim, jak próbował dostać się do różnych firm zajmujących się sprzętem komputerowym i grami (np. Atari czy Hewlett-Packard), przedstawia listy z odmową zatrudnienia jakie otrzymał, a także unikatowy list motywacyjny, jaki wysłał do firmy, która ostatecznie go zatrudniła - czyli LucasArts. Cały wygląda jak przygodówka (a dokładniej "tekstówka" - bo tak się wtedy mówiło na gry tego typu) o młodym absolwencie pewnej uczelni, który szuka pracy i trafia do LucasArts. To właśnie ten dowcipny list zwrócił uwagę zespołu rekrutacyjnego i sprawił, że Tim Schafer został w LucasArts zatrudniony. A my mogliśmy jakiś czas później zagrać w Grim Fandango czy Psychonauts...


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze