PEGI w Polsce - już oficjalnie! Z kampanią reklamową... [WIDEO]
Oznaczenia PEGI, dotąd używane w naszym kraju "półoficjalnie", zostały uznane za jedyne obowiązujące w Polsce. Potwierdziła to konferencja prasowa zorganizowana przez... Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, a wkrótce ruszy też kampania reklamowa, która rozpowszechni oznaczenia.
Tego, co działo się na zorganizowanej 3 września konferencji prasowej, nie będziemy przytaczać, bo to raczej poważne i okrągłe bla-bla-bla, wypowiadane co prawda w szczytnym celu, ale przez ludzi, którzy mają na głowie dużo innych, ważniejszych (dla nich) spraw. Na pewno jednak dobrze, że do takiej konferencji doszło, bo potrzebny jest wewnątrzbranżowy system kwalifikacji zawartości gier (by nie doszło do sytuacji takiej jak w Niemczech, gdzie państwo hurtowo zakazuje to, czego nie rozumie).
Na temat PEGI w Polsce sporo opowiedziała pani Dominika Galanciak ze Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego w wywiadzie, którego udzieliła nam jakiś czas temu. Jesteśmy natomiast ciekawi, jak spodoba wam się reklamówka, która ma promować akcję. Jest OK?
Bliżej z systemem PEGI zapoznać się można wchodząc na poniższe linki:
Senior CD-Action, związany z magazynem od ponad 20 lat, przez długi czas redaktor naczelny online’owego serwisu. Choć przeszedł na ciemną (jasną?) stronę mocy i aktualnie zajmuje się prowadzeniem marki Dying Light jako Dying Light Franchise Director, wciąż jest z nami obecny i czuwa (ci co mają wiedzieć – wiedzą)!