BlizzCon ´09: World of Warcraft: Cataclysm - lista nowości i zmian
Czy ktoś spodziewał się, że otwarcie BlizzConu potoczy się inaczej? Obrazek mówi sam za siebie - kolejny dodatek do World of Warcraft jest w drodze. Kataklizm uderzy w Azeroth 2010 roku, a listę zmian i nowości, które wprowadzi znajdziecie w rozwinięciu.
Zanim o technicznych szczegółach warto zapoznać się z ich fabularnym uzasadnieniem. Oto jak twórcy wprowadzają graczy w świat Cataclysm:
"Podczas gdy uwaga Hordy i Przymierza skupiona była na kontynencie Northrendu, starożytne zło drzemało w Deepholm, domenie ziemi Elemental Plane. Ukryty w sanktuarium, naznaczony skazą Deathwing czekał i lizał rany po ostatniej bitwie z Azeroth, pielęgnując swą nienawiść do poniższych bytów żyjących na powierzchni... i czekał cierpliwie aż przyjdzie czas, by zalać świat płynnym ogniem.
Wkrótce Deathwing Niszczyciel powróci do Azeroth, a jego erupcja z głębin Deepholm wstrząśnie całym światem i pozostawi na nim bliznę ciągnącą się przez wszystkie kontynenty. Kiedy siły Hordy i Przymierza będą zmierzać do epicentrum, królestwa Azeroth będą świadkami nagłych wahań przewagi na polach walki, początku wojny żywiołów i wyłaniania się przypadkowych bohaterów, którzy staną do walki o swój zraniony i złamany świat.
Powierzchnia Azeroth jest zmieniona na zawsze przez zniszczenia dokonane przez Deathwinga. Lądy zmieniają swój kształt i odkrywają ukryte w nich dawno temu sekrety. Gracze będą mogli ponownie doświadczyć podróży przez Kalimdor i Eastern Kingdoms - tym razem ukształtowane na nowo przez kataklizm i wypełnione nowymi szansami na przezycie przygody."
I jedziemy z nowościami, jeszcze raz i tym razem oficjalnie:
Co warte zaznaczenia w momencie wydania dodatku Azeroth zmieni swój kształt również dla tych, którzy go nie zainstalują.
Oprócz tego twórcy zapowiedzieli stałą pracę nad silnikiem graficznym, m. in. na wyglądzie wody. Dokładna data premiery oraz minimane wymagania zostaną podane w przyszłości.
Oficjalną stronę rozszerzenia znajdziecie TU.
Let the flame wars begin!
Autor tekstów różnych. W tym książek. Fan żółwi, muzyki filmowej i wszystkiego, co kosmiczne. Swoje politechniczne wykształcenie przekuł w artykuły dla czasopisma CD-Action, w którym jako redaktor przez wiele lat realizował swoje pasje grania i pisania. Obecnie pracuje w Techlandzie jako Quest Designer.