8
17.08.2009, 14:12Lektura na 2 minuty

I Am Alive bez edycji PS3? Microsoft z Ubisoftem knuje przeciwko Sony? [UPDATE - Nic z tych rzeczy. Ubisoft wyjaśnia]

I Am Alive, nowy projekt Ubisoftu miał się ukazać początkowo jeszcze przed najbliższą Gwiazdką, jednak koniec końców gra pojawi się dopiero w przyszłym, a może i nawet w 2011 roku. To nie jedyny problem, z jakim boryka się ta produkcja?


Piotrek66

I Am Alive zostało zapowiedziane na trzy platformy – peceta, Xboksa 360 i PlayStation 3. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie pewien  szkopuł. Przy fiszce I Am Alive znajdującej się na oficjalnej stronie Ubisoftu na liście platform widnieją już tylko dwie pozycje: PC i X360. A gdzie PS3?

Czyżby Ubi zrezygnowało jednak z edycji gry na konsoli  Sony? Jeśli tak, to dlaczego? Być może po raz kolejny jest to problem natury technicznej – nie od dziś wiadomo, że deweloperzy mają problemy z poradzeniem sobie z architekturą PlayStation 3 (ba, niektórzy porzucili już tę platformę). Jeśli dodamy tego, że i tak twórcy mają kłopoty ze stworzeniem I Am Alive (w pewnym momencie zmieniono nawet studio, które miało być odpowiedzialne za projekt), może to być całkiem sensowne wytłumaczenie.

Niewykluczone jednak, że Microsoft wpłynął w pewien sposób na włodarzy Ubisoftu zapewniając sobie wyłączność konsolową I Am Alive… tak, jak zrobił to w przypadku Splinter Cell: Conviction.

Czyżby Ubisoft i Microsoft zawarły strategiczne przymierze mające na celu osłabienie pozycji PlayStation 3? Tylko co miałby na tym ugrać Ubisoft?

UPDATE: A jednak, I Am Alive pojawi się na PlayStation 3. Jak wyjaśnił Ubisoft, lista platform na stronach firmy była błędna. Podstrona zniknęła na kilka minut z sieci, a gdy się ponownie pojawiła, błąd został naprawiony - wśród docelowych konsol znowu widnieje PS3. I z teorii spiskowych nici...


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze