Gracze przemówili ? Modern Warfare 2 bez Call of Duty to już nie to samo
Amerykańska firma badawcza OTX sprawdziła, co gracze myślą o pozbawieniu gry Modern Warfare 2 marki Call of Duty. Wyniki zapewne zmartwią ekipę Infinity Ward...
OTX to firma zajmująca się badaniami konsumenckimi – w tym m.in. testującą tzw. świadomość marki, czyli to, czy klienci kojarzą daną nazwę, logo, itd. Jej przedstawiciele ogłosili ciekawy raport, który być może sprawi, że Modern Warfare 2 trzeba będzie przemianować – ponownie – na Call of Duty: Modern Warfare 2. Okazuje się bowiem, że o ile taki właśnie tytuł był rozpoznawany przez 40 procent graczy w USA, tak po zmianie na samo Modern Warfare 2, ich liczba spadła o 20 punktów procentowych. Co to oznacza? Że za sprawą jednego prostego posunięcia Activision i Inifnity Ward straciło połowę potencjalnych klientów – bo przecież nie każdy śledzi media poświęcone grom z taką uwagą, jak czytelnicy CD-Action. Oczywiście to premiery gry wszystko może się zmienić i świadomość „nowej” marki zapewne wzrośnie za sprawą intensywnej akcji promocyjnej, nie zmienia to jednak faktu, że ktoś gdzieś powinien się nad tymi wynikami bardzo głęboko zastanowić. Prawda, panie Kotick?
Senior CD-Action, związany z magazynem od ponad 20 lat, przez długi czas redaktor naczelny online’owego serwisu. Choć przeszedł na ciemną (jasną?) stronę mocy i aktualnie zajmuje się prowadzeniem marki Dying Light jako Dying Light Franchise Director, wciąż jest z nami obecny i czuwa (ci co mają wiedzieć – wiedzą)!