5
9.02.2017, 22:07Lektura na 2 minuty

Smite: Kuzenbo szykuje się do boju [WIDEO]

Humanoidalny żółw będzie reprezentował panteon japoński.


Paweł „Cursian” Raban

Patch 4.2 wprowadzi do gry nowe bóstwo, Kuzenbo. Lista jego umiejętności prezentuje się następująco(*):

  • Pasywna: Water Bowl
  • Za każdym razem, gdy bohater otrzymuje obrażenia o wartości 2% maksymalnego zdrowia, otrzymuje redukcję obrażeń w wysokości 1.5%. Efekt kumuluje się do 10 razy. Każdy poziom kumulacji utrzymuje się 10 sekund, ale odnawia się za każdym razem, gdy zostanie nałożony nowy. Wszelkie umiejętności powodujące utratę kontroli nad bohaterem sprawiają, że Kuzenbo traci połowę zgormadzonych poziomów kumulacji.

  • NeNe Kappa
  • Kuzenbo przywołuje małego żółwia, NeNe Kappę, który odbija się od przeszkód. "Pocisk" pokonuje maksymalnie 70 jednostek odległości i odbija się 2 razy. Jeśli trafi wrogiego bohatera, żółwik wychodzi ze skorupy i go atakuje. 

    Koszt: 70/75/80/85/90
    Cooldown: 16s
    Obrażenia: 70/105/140/175/210 (+55% Mocy Magicznej)
    Obrażenia od ciosu Kappy: 25/35/45/55/65

  • Shell Spikes
  • Kuzenbo wysuwa kolce ze swojej skorupy, odbijąc cześć przyjmowanych obrażeń. Gdy efekt jest aktywny, każdy otrzymany cios redukuje coolodown NeNe Kappy.

    Koszt: 50/55/60/65/70
    Cooldown: 14/13.5/13/12.5/12s.
    Procent odbitych obrażeń: 20/25/30/35/40
    Redukcja cooldownu za uderzenie: .2/.3/.4/.5/.6s
    Czas trwania: 3s

  • Sumo Slam
  • Kuzenbo szarżuje, staje się odporny na efekty spowolnienia i zadaje obrażenia napotkanym minionom. Po trafieniu pierwszego wrogiego boga pcha go przez jakiś czas w wybranym kierunku. Taranowanie kolejnych sprawi, że obrażenia otrzymują zarówno oni, jak i pchany nieszczęśnik.

    Koszt: 60/65/70/75/80
    Cooldown: 16s
    Obrażenia: 65/95/125/155/185 (+35% Mocy Magicznej)

  • Watery Grave
  • Kuzenbo chowa się do skorupy i zaczyna się obracać, wywołując wokół siebie potężne fale, które odrzucają trafionych bogów i zadają im obrażenia. Podczas trwania efektu Kuzenbo może poruszać się w dowolnym kierunku ze zwiększoną prędkością. Obrażenia kolejnych uderzeń są obniżone o 50%.

    Koszt: 100
    Cooldown: 100s
    Obrażenia za pierwsze trafienie: 60/100/140/180/220 (+40% Mocy Magicznej)
    Obrażenia za kolejne trafienia: 30/50/70/90/110 (+20% Mocy Magicznej)
    Zwiększenie prędkości: 35%

    Jeśli jesteście ciekawi, jak wygląda to w praktyce, rzućcie okiem na ten filmik. Kwestia nowego bohatera pojawia się od około 37 minuty.

    (*) Tłumaczenie własne.


    Czytaj dalej

    Redaktor
    Paweł „Cursian” Raban

    Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

    Profil
    Wpisów3207

    Obserwujących6

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze