11
25.01.2017, 08:59Lektura na 2 minuty

Resident Evil VII: Porównanie detali minimalnych i maksymalnych na PC [WIDEO]

O wyglądzie wersji konsolowych już pisaliśmy, teraz pora na pecetową.


Aleksander „Allor” Olszewski

Porównanie przygotował serwis Candyland:

Na pierwszy rzut oka różnice w ustawieniach dotyczą głównie tekstur i cieni, a do tego nawet na niskich detalach Resident Evil 7 prezentuje się w większości miejsc co najmniej dobrze. Oczywiście wyjątki się zdarzają, a kamień to już w ogóle porażka, ale generalnie nie jest źle. Zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę fakt, że na niskich detalach jest 2-3 razy więcej fps-ów niż na wysokich (co widać na liczniku pojawiającym się w lewym górnym rogu obrazu).

A skoro już o fps-ach mowa, to przy okazji premiery gry Nvidia wypuściła nową wersję sterowników, bez których klatek jest znacznie mniej. AMD zrobiło to wcześniej i w ogóle dobrze się trzyma, co pokazują bardzo wstępne wyniki testów wydajności, jakie pojawiły się w serwisie Guru3D (bardzo wstępne, bo liczba fps-ów bardzo mocno zależy od konkretnego miejsca):

untitled-1_178f8.png

Wygląda więc na to, że nawet na maksymalnych detalach Resident Evil 7 pójdzie na niemal dowolnej w miarę nowej karcie graficznej – bo przecież nie jest to tytuł, w który nie da się grać przy 30 fps-ach. A nawet jeśli masz na takie odświeżanie alergię, to w zanadrzu są przecież także niewiele gorsze, a znacznie mniej wymagające poziomy detali.


Czytaj dalej

Redaktor
Aleksander „Allor” Olszewski
Wpisów723

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze