Nintendo patentuje własną przystawkę do VR-u
Nie będzie przeznaczona do smartfonów ani konsoli stacjonarnej.
Powyższy diagram znalazł się wśród masy innych patentów, które Japończycy złożyli w związku z przyszłoroczną premierą swojej przenośno-stacjonarnej konsoli Nintendo Switch. I jest najciekawszy, bo pozostałe potwierdzają tylko poprzednie informacje.
To rzecz jasna nie oznacza wcale, że Nintendo faktycznie w VR wejdzie, zwłaszcza że Switch jest przecież wielkości tabletu, a nie telefonu, do tego gry mają na nim działać w rozdzielczości 720p – do VR-u to trochę za mało. Choć... nikt przecież nie powiedział, że taka właśnie będzie natywna rozdzielczość matrycy. A skoro np. w smartfonach Samsunga można zmienić rozdzielczość, w jakiej są uruchamiane gry, to czemu nie miałoby dać zrobić tak samo na konsoli?
Tak czy inaczej marcowa premiera Switcha robi się jeszcze ciekawsza!