23
22.10.2016, 14:03Lektura na 1 minutę

Shadow Warrior 2: Jak ze sprzedażą? [WIDEO]

Wiemy i chętnie powiemy. Ponadto podumamy, nad czym teraz pracuje Flying Wild Hog, wysłuchamy łamanej angielszczyzny oraz rozwiniemy słowniki o przymiotnik "komplementarny".


Mateusz Witczak

Devolver Digital, czyli wydawca SW2 (i masy innych indyków), opublikował właśnie materiał, który pozwala nam zajrzeć do siedziby warszawskiego studia. Warto go obejrzeć, gdyż jest to film komplementarny(*) wobec tekstu opublikowanego w CDA 12/2016 ("Prędzej świnie zaczną latać").

Dowiedzieliśmy się, że Shadow Warrior 2 sprzedaje się czterokrotnie lepiej niż jego poprzednik (SteamSpy podaje, że na tydzień po premierze tytuł nabyło 120 tys. graczy. Oczywiście należy do tego doliczyć inne platformy dystrybucji oraz nośniki fizyczne). 

Druga sprawa: developer pracuje nad pierwszą z darmowych aktualizacji, tj. nową bronią (no, nie całkiem nową, bo chodzi o znaną z "jedynki" katanę Nobitsura Kage). Kolejne aktualizacje przyniosą dodatkowe misje, tryb wyzwań oraz dodatkowe bronie i przedmioty.

(*) Za słownikiem PWN: «wzajemnie się uzupełniający»
 


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze