3
21.10.2016, 11:17Lektura na 1 minutę

Civilization VI: Wysłuchajmy ścieżki dźwiękowej [AUDIO]

Oraz motywu przewodniego w wersji "live".


Mateusz Witczak

Każdej z frakcji przygrywają cztery odrębne utwory, po jednym na antyk, średniowiecze, ery industrialną i atomową. Całość materiału liczy sobie nieco ponad 1,5 godziny, a za pomysły na kompozycje odpowiadają m.in. Roland Rizzo, Geoff Knorr i Phill Boucher, słowem: dyżurni kompozytorzy serii, których partytury mogliśmy usłyszeć również w Ashes of the Singularity czy X-COM: Enemy Unknown.

Na muzyczny deser dostaliśmy Christophera Tina (autor utworu "Baba Yetu" z czwartej Civki), dyrygującego orkiestrą odgrywającą motyw przewodni nowej gry.

Tytuł debiutuje już dziś. Jeśli wciąż wahacie się nad wyprawą do sklepu, być może języczkiem u wagi okażą się opublikowane przez Firaxis filmy instruktażowe? Nie zapomnijcie jednak sprawdzić, czy Wasze pecety w ogóle grę uciągną.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze