3
7.10.2016, 12:31Lektura na 1 minutę

Psychonauts 2: Jak idą prace? [WIDEO]

Tim Schafer twierdzi, że bardzo dobrze. I na dowód pokazuje znajomy obóz odtworzony z użyciem Unreal Engine'u 4.


Mateusz Witczak

Brodaty developer usiadł do nagrania z kierującym produkcją Zakiem McClendonem. Okazuje się, że zespół pracujący nad drugimi Psychonautami przygotował w ramach wprawki... replikę obozu Whispering Rock Psychic Summer Camp, gdzie rozbijaliśmy się w "jedynce". Rzecz (prawdopodobnie) nie trafi do gry, ale jeśli macie chęć wrócić na stare śmieci - służę.

A, przy okazji: Fig otrzymał certyfikację Securities and Exchange Commission (amerykańska komisja papierów wartościowych i giełd), co oznacza, że teraz nie potrzebujecie akredytacji, by czerpać zyski z czynionych tam inwestycji. Nawiasem mówiąc, wciąż możecie wspierać za jego pośrednictwem interesujące Was projekty (całkiem niedawno do puli dołączył trzeci Wasteland).


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze