17
9.09.2016, 16:48Lektura na 2 minuty

Fallout 4 i Skyrim jednak bez modów na PS4

Bethesda twierdzi, że robiła co mogła, ale na drodze stanęło jej Sony.


Cross

Mody do gier Bethesdy znajdziemy na PC, znajdziemy je na XBO... ale nie na PS4. Bethesda wyjaśniła, czemu po długich miesiącach obiecywania modyfikacji na konsole Sony musiała zmienić zdanie:


Po wielu miesiącach dyskusji z Sony z żalem ogłaszamy, że choć od dawna byliśmy gotowi zaoferować wsparcie modów na PlayStation 4, Sony poinformowało nas, że nie zatwierdzą modyfikacji w sposób, w jaki powinny działać: czytaj w sposób, dzięki któremu użytkownicy mogą robić co chcą i z Falloutem 4, i z edycją specjalną Skyrima. Tak jak i wy, jesteśmy bardzo zawiedzeni decyzją Sony ze względu na potężny wysiłek i czas włożony w projekt, jak również czas, który nasi fani czekali na wsparcie modyfikacji. Uważamy to za ważną inicjatywę i mamy nadzieję, że znajdziemy inną metodę udostępnienia modyfikacji fanom naszych gier na PlayStation. Póki jednak Sony nie zdecyduje się zaoferować nam odpowiedniego wsparcia modów na PS4, fanowska zawartość dla Fallouta 4 i Skyrima na tym systemie nie będzie dostępna. Poinformujemy, gdy i jeśli ta sytuacja ulegnie zmianie.


Przypomnijmy, że w czerwcu Bethesda usprawiedliwiała brak modów na PS4 następującymi problemami: brakiem pamięci do obsługi pecetowych tekstur, brakiem obsługi plików dźwiękowych (PlayStation korzysta z własnego formatu) i niewielkim limitem pamięci poświęconej modyfikacjom (900 MB). Pytanie, czy to te kwestie zadecydowały o zrezygnowaniu z modyfikacji na platformie Sony, czy pojawiły się jeszcze kolejne komplikacje?


Redaktor
Cross
Wpisów2216

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze