11.04.2016, 17:46Lektura na 1 minutę

Quantum Break najszybciej sprzedającą się nową marką Microsoftu na XBO

Czyżby ludzie nie czytali CD-Action?


Mateusz Witczak

Duet Remedy & Microsoft ma powody do dumy, Quantum Break, intrygujący (na etapie zapowiedzi) miks gry akcji i serialu telewizyjnego zebrał nader przyzwoite oceny. Swoją drogą: CDA nieco od "ogólnego agregatu" odstaje (patrz. recenzja w numerze 05/2016).

Co jednak najważniejsze - po tygodniu od obecności na rynku pachnący Timesplitters tytuł dorobił się miana "najlepiej sprzedającej się nowej marki Microsoftu obecnej generacji". Oznacza to, że produkcja wyprzedziła takich tuzów, jak Ryse: Son of Rome, Project Spark i Ori and the Blind Forest.

Na konkretniejsze liczby, już tradycyjnie, przyjdzie nam poczekać. Na razie wiadomo, że w ubiegłym tygodniu gra o włos zwyciężyła w Zjednoczonym Królestwie z DiRT Rally (oba tytuły dzieliło raptem 139 sztuk różnicy). Mowa jednak wyłącznie o wersji na XBO, zestawienie uwzględnia bowiem jedynie sprzedaż nośników fizycznych, a wersja pecetowa QR-a jest dystrybuowana cyfrowo.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze