9
22.02.2016, 10:25Lektura na 1 minutę

Gears of War 4 "pokazem możliwości" XBO (i z multi w 60 fps-ach!)

Producent gry stroszy piórka.


Mateusz Witczak

Na łamach "Official Xbox Magazine" Rod Fergusson, weteran odpowiedzialny w Epicu za trzy pierwsze GoW-y, stwierdza:


Wraz z Ultimate Edition dostarczyliśmy pierwsze multi w 60 klatkach w historii marki. Nauczyło nas to wiele na temat tego, co znaczy "kultura 60 fps-ów" w zespole i celujemy w podobne doświadczenie przy Gears of War 4.


Zwrócił też uwagę, że liczbę 60 klatek na sekundę udało się osiągnąc nie tylko Ultimate Edition, ale i Halo 5: Guardians (zresztą - podobne rezultaty notowały Battlefield: Hardline i Rainbow Six: Siege).

Według Fergussona - czwarte "Gearsy" będą dla XBO tym, czym była część pierwsza dla poprzedniej konsoli Microsoftu - pokazem graficznych możliwości. Odważna deklaracja. Miło by było, gdyby był to również pokaz twórczych pomysłów The Coalition (zespołu, który zastąpił przy produkcji "Trybów Wojny" Epic Games).

Przypomnijmy, że grę sprawdzimy w akcji już w sezonie świątecznych (chyba, że zamówiliście GoW: UE, wówczas uzyskacie dostęp do bety, która wciąż jednak czeka na ogłoszenie.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze