49
12.10.2015, 15:15Lektura na 1 minutę

Ubisoft odpowiada na oskarżenia o "kłamliwy marketing" nowych Heroesów

Jeśli nie zamówiłeś edycji kolekcjonerskiej Might & Magic Heroes VII poza Europą, nie miałeś się pewnie o nic martwić. Tego samego nie mogli powiedzieć jednak fani serii z USA, których drogie, zdobne pudełka pozbawione były... obiecanej płyty z grą. Ubisoft od premiery nie zgadzał się na refundowanie wadliwych zakupów, oferując w zamian kody na cyfrową wersję nowych Heroesów. W końcu jednak się złamali.


Cross

Pudełka pozbawione płyt, nieudolne próby cichych zmian opisu produktu w sklepie, odmowa zapewnienie zwrotu kosztów lub fizycznych wersji gry. Amerykańscy gracze byli wściekli i mocno żałowali wydanych stu dolarów. Ubisoft w końcu jednak się złamał i oferuje pokrzywdzonym przez zwodniczy marketing klientom nie tylko refundację kosztów kolekcjonerki, ale też darmową grę na PC (dostępne są Far Cry 4, Assassin's Creed Rogue, The Crew, Toy Soldiers: War Chest Hall of Fame Edition oraz Zombi). Firma ma nadzieję, że wynagrodzi to graczom "zawód i frustrację" spowodowaną "zamieszaniem z materiałami marketingowymi" oraz "brakiem świadomości, że w amerykańskiej edycji kolekcjonerskiej ścieżka dźwiękowa i gra są dostępne tylko w formie cyfrowej".

Zważywszy na pełen błędów stan nowych Heroesów i opisane powyżej wydarzenia można się spodziewać, że premiera gry odbywała się w trybie "very last minute"...


Redaktor
Cross
Wpisów2216

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze