14
22.09.2014, 15:17Lektura na 2 minuty

Reflex: "Szybki i precyzyjny" arenowy FPS finansowany przez internautów [WIDEO]

Nie spodobały wam się wprowadzone niedawno zmiany do Quake Live? To powinniście zainteresować się Reflexem – powstającej w trzyosobowym studiu Turbo Pixel grze, której twórcy obiecują „szybką i precyzyjną” rozgrywkę w stylu shooterów z lat 90. ubiegłego wieku.


Piotrek66

Najważniejszą cechą wyróżniającą Reflex ma być właśnie szybka i arcade’owa rozgrywka. Produkcja będzie arenowym FPS-em, w którym zamiast sprzętu i różnego rodzaju bonusów liczą się tylko umiejętności gracza i jego zręczność. Pomoże w tym sterowanie, które – jak twierdzą developerzy – ma być bardzo czułe: jeśli ktoś spudłuje, to będzie to tylko jego wina.

Twórcy obiecują, że w produkcji znajdzie się wiele „ficzerów” wspomagających rywalizację – nie zabraknie edytora powtórek, serwerów dedykowanych, zaawansowanych opcji pozwalających na transmisję pojedynków, szczegółowych statystyk, integracji ze Steamworks (osiągnięcia, komunikacja głosowa, itd.), edytora map, matchmakingu, możliwości zabawy po LAN-ie oraz trenowania z botami. W szlifowaniu umiejętności pomóc powinien też dostępny z poziomu produkcji tutorial.

Studio Turbo Pixel planuje też wprowadzić kilka dodatkowych elementów, o ile uda im się zebrać wystarczająco dużo funduszy za pośrednictwem Kickstartera. Wśród nich znajdą się regionalne rankingi, możliwość organizowania własnych rozgrywek, opcja stworzenia własnego (i dołączenia do już istniejącego) klanu i funkcja śledzenia informacji o ulubionym zespole. Do tego dojdą jeszcze opcje wizualnej indywidualizacji bohatera i jego wyposażenia, tryb walki z kolejnymi falami sterowanych przez AI przeciwników, kampania dla pojedynczego gracza oraz co-op, a także możliwość publikowania własnych map w usłudze Steam Workshop.

Sama produkcja powstaje na autorskim silniku stworzonym całkowicie od zera – developerzy twierdzą, że będzie mógł wyciągnąć nawet 120 klatek na sekundę (albo i więcej – wszystko zależy od wydajności komputera gracza). Reflex powinno ukazać się na PC w grudniu 2016 roku (kilka miesięcy wcześniej ma wystartować beta gry). Pod warunkiem jednak, że twórcom uda się zebrać fundusze – na realizację projektu potrzebują 360 tysięcy dolarów australijskich. W chwili pisania newsa za pomocą Kickstartera udało im się zgromadzić prawie 25 tysięcy, a do końca akcji pozostało jeszcze 27 dni. Dołożyć się możecie TUTAJ.

Poniżej znajdziecie wideo wiadomość od developerów:


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze