Hideo Kojimę zasmuciło GTA V. To już drugi raz
Jak dobrze wiecie, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ma być grą w otwartym świecie. Kiedy Hideo Kojima zobaczył po raz pierwszy Grand Theft Auto V - zapowiedziane jeszcze na konsole starej generacji - wpadł w depresję z obawy o porównania nowego MGS-a z nowym GTA. Teraz, kiedy ogłoszono port na PS4, XBO i PC, koszmar powrócił.
Jak powiedział Hideo Kojima w wywiadzie dla CVG:
Jest nieco inaczej, bo Rockstar idzie w bardzo odmiennym kierunku w stosunku do tego, co ja próbuję stworzyć. Kiedy mówię, że robimy grę w otwartym świecie, brzmi to, jakbym próbował zrobić to samo, co ci goście. Ale to jest zupełnie inne - ja próbuję stworzyć grę umożliwiającą swobodną infiltrację. To, co zrobił Rockstar i świat, który stworzyli jest super imponujący i tak naprawdę kiedy zobaczyłem wersję PS4 kilka dni temu, znowu wpadłem w depresję. I nie ma to związku z game designem - to mój osobisty problem. Jakość tego, co pokazali w trailerze PS4 była naprawdę imponująca.
Nie martw się, Hideo. My wiemy, że będzie dobrze.
Redaktor naczelny CD-Action. Zagraj w Unavowed.