22
18.03.2014, 12:30Lektura na 1 minutę

Ekranizacja Need for Speeda odnosi sukcesy. Ale tylko komercyjne

Choć film na podstawie Need for Speeda wejdzie na ekrany polskich kin dopiero w piątek, w niektórych krajach – w tym w Stanach Zjednoczonych – produkcja już jest wyświetlana. I okazuje się, że odnosi komercyjne sukcesy i wkrótce zacznie na siebie zarabiać.


Piotrek66

Ekranizacja Need for Speeda zadebiutowała w USA 12 marca i zadebiutowała na trzecim miejscu, generując 17,8 miliona dolarów. Wyprzedziły go tylko „300: Imperium” i film animowany „Pan Peabody i Sherman”, które znalazły się odpowiednio na pierwszym i drugim miejscu..

O ile wynik osiągnięty w Stanach Zjednoczonych nie należy może do najwyższych, znacznie lepiej produkcja poradziła sobie na innych rynkach. W sumie wygenerowała 63,4 miliona dolarów, a to oznacza, że jeszcze trochę i zacznie zarabiać na siebie. Na projekt wydano bowiem 66 milionów dolarów.

Szkoda tylko, że za sukcesem komercyjnym nie poszedł jakościowy – film został zmiażdżony przez krytyków: jego średnia ocen w serwisie Metacritic wynosi zaledwie 40%.


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze