5
16.07.2013, 12:34Lektura na 1 minutę

Mad Max: Połączenie jazdy i fragmentów chodzonych jest "unikatowe"

Choć w powstającym Mad Maksie istotną rolę odgrywać mają auta – w tym należący do bohatera Magnum Opus – sporo czasu spędzimy też na nogach. W jednym z wywiadów przedstawiciele studia Avalanche wyjawili, że gra oferować ma „unikalne połączenie” jazdy i fragmentów chodzonych.


Piotrek66

W rozmowie z serwisem Siliconera Peter Johansson, starszy projektant Mad Maxa, ujawnił, że gra znajduje się na razie we wczesnej wersji alfa. To oznacza, że przed developerami jeszcze sporo pracy. Natomiast jeśli chodzi o samą rozgrywkę – choć auto Magnum Opus odgrywać ma ważną rolę, w produkcji znajdą się fragmenty, w których przyjdzie nam wędrować na nogach.

Johansson zaznacza przy tym, że przejście pomiędzy jazdą, a spacerem ma być płynne i „bardzo unikalne”. Jako przykład podaje sytuację, w której jadący bohater zostanie zaatakowany, a przeciwnicy wskoczą mu na maskę samochodu próbując go z niego wyrzucić lub uszkodzić maszynę. Wtedy nie będzie wyjścia i Max będzie musiał wyjść z auta i rozprawić się z wrogami na własnych nogach. To wszystko ma się odbywać w mgnieniu oka – developer podkreśla, że oba elementy nie zostaną sztucznie rozdzielone.

Przy okazji – choć Magnum Opus będzie głównym samochodem bohatera, tak naprawdę w grze pojawi się ponad 50 pojazdów, którym będzie mógł pokierować. Te jednak nie będą mogły zostać zniszczone.


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze