Battlefield 3: Opcji "podkolorowania" grafiki jednak nie będzie. Ej, DICE, o co wam chodzi?
Ekipa EA DICE sama już nie wie, czego chce. Kilka dni temu firma poinformowała, że wraz z nowym patchem do Battlefielda 3 pojawi się opcja „podkoloryzowania” gry, która pierwotnie znalazła się w fanowskiej modyfikacji zablokowanej jednak przez developerów. Teraz twórcy produkcji zmienili zdanie – „ficzer” ten jednak się nie pojawi ze względu na spójność wizji artystycznej.
O fakcie tym poinformował Michael Kalms z DICE na forum MordorHQ. Jak pisze:
Dla DICE bardzo ważne jest tworzenie unikalnego stylu w naszych grach – nie tylko w kwestii mechanizmów rozgrywki, ale również oprawy wizualnej. Choć doceniamy, że niektórzy gracze woleliby, aby gra wyglądała nieco inaczej, jesteśmy dumni ze stylu graficznego Battlefielda 3 i nie zamierzamy go zmieniać.
Ten sam Kalms kilka dni temu ogłosił, że najnowszy patch doda do Battlefielda 3 opcję „podkoloryzowania” gry z poziomu konsoli poleceń, co ucieszyło wielu fanów. Jak widać, ich radość była przedwczesna.