8
16.10.2012, 12:27Lektura na 1 minutę

Bioshock Infinite: Kolejni kluczowi projektanci opuszczają Irrational Games. Co dalej?

Źle się dzieje w Irrational Games – i zaczynamy poważnie obawiać się o przyszłość gry BioShock Infinite. Na początku sierpnia studio opuścili czołowi projektanci – jeden z producentów gry i człowiek odpowiedzialny za styl wizualny całości – teraz zaś okazało się, że to nie jedyne odejścia pracowników tej rangi. 


Tymon „Hut Sędzimir” Smektała

Do takiego wniosku można dojść przeglądając profile na LinkedIn dwóch innych czołowych projektantów BioShock Infinite: Dona Norbury'ego, który zajmował się projektowaniem AI, oraz Clinta Bundricka, odpowiedzialnego za projektowanie walki. Obaj znaleźli zatrudnienie w Microsofcie. Tym samym dołączyli do Nate'a Wellsa (obecnie w studiu Naughty Dog), Toma Gerristona oraz Josepha Faulstick (także w Microsofcie), którzy na przestrzeni ostatnich miesięcy opuścili studio Irrational Games.

Tak duże nagromadzenie wysokoprofilowych odejść budzi wiele znaków zapytania. Być może - legendarnie autorytarny - sposób zarządzania szefa studia, Kena Levine'a, jest trudny do wytrzymania?


Redaktor
Tymon „Hut Sędzimir” Smektała

Senior CD-Action, związany z magazynem od ponad 20 lat, przez długi czas redaktor naczelny online’owego serwisu. Choć przeszedł na ciemną (jasną?) stronę mocy i aktualnie zajmuje się prowadzeniem marki Dying Light jako Dying Light Franchise Director, wciąż jest z nami obecny i czuwa (ci co mają wiedzieć – wiedzą)!

Profil
Wpisów4062

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze