Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITWizyta w Riot Games - fotorelacja

enki sobota, 13 października 2012, 7:22 O grach inaczej
pc
Główna siedziba Riot Games
Główna siedziba Riot Games

Z okazji zbliżającego się wielkimi krokami finału Sezonu 2. rozgrywek League of Legends (to już za kilkanaście godzin!) Riot Games zaprosiło dziennikarzy z całego świata - w tym nas - do swojej kwatery głównej w kalifornijskiej Santa Monica. I mimo iż przebieżka po budynku była niedługa, migawka aparatu fotograficznego zdołała uchwycić kilka ciekawych ujęć ze studia.

(Fotorelację z rozgrywanych w Los Angeles finałów Sezonu 2. znajdziecie TU.)

Jak przystało na propagatorów esportu, w lobby siedziby Riot Games można podziwiać nie tylko przewijające się na pionowych ekranach arty z bohaterami LoL-a, ale także pooglądać na żywo najciekawsze mecze w trybie obserwatora na całkiem sporym ekranie:

 

Dzień prasowy w rozpoczął się w sali konferencyjnej, gdzie szefowie poszczeóglnych działów firmy (a także współzałożyciele Brandon Beck i Marc Merrill) przybliżyli zgromadzonym przedstawicielom mediów, ile pracy wymaga utrzymanie serwisu, jakim jest League of Legends na najwyższym poziomie... oraz jak wiele materiałów nie zostało jeszcze ujawnionych społeczności. Tu mowa chociażby o szczegółowych malowidłach przedstawiających najważniejsze miasta Runeterry (pokazano z bliska Demacię, Noxus, Bilgewater i Freljord), a także spontanicznych projektach, jak krótka animacja 3D, która powstała w zaledwie kilka dni z okazji premiery setnego bohatera Ligi, którym był Jayce. Zdradzono również, że na gali finałowej specjalnie skomponowany na mistrzostwa utwór zagrany zostanie na żywo przez orkiestrę:

 

Następnie ruszyliśmy na wycieczkę po jendym z pięter budynku, który mieści obecnie kilka setek ludzi zatrudnionych w firmie, której pierwszym celem, jeszcze nie tak dawno temu, było osiągnięcie pułapu 20 tys. graczy naraz. O tym, jak bardzo przekroczyli własne oczekiwania, dobitnie opowiada najnowsza infografika Riotu, której możecie się przyjrzeć z bliska TU. Warto! Poniżej zaś - ich własna kafejka internetowa, miejsce, w którym uczą się gry wszyscy nowi pracownicy...

 

...i w którym o prestiż ścierają się drużyny weteranów.

 

Oczywiście wtedy, gdy nie młócą się po cyfrowych pyskach, rozwiązując "konflikty artystyczne":

 

A w przerwie na kawę, zawsze można sobie pooglądać na żywo zmagania graczy z całego świata dzięki ekranom podpiętym pod tryb obserwatora gry:

 

"Ściana chwały" upamiętnia najbardziej zasłużonych graczy, których starania przyciągnęły do LoL-a najwięcej nowych fanów:

 

Ciekawostka: wszystkie biura i sale w głównej siedzibie Riot Games nazwane zostały na cześć bohaterów z gry:

 

Panowie na lewo, panie na prawo:

 

Ściany korytarzy zdobią obrazy z wizerunkami bohaterów:

 

Pracownicy Riot Games mają do dyspozycji ogromne, otwarte biura, w których myśli i pomysły mogą przemieszczać się z jednego końca sali na drugi bez żadnych przeszkód.

Nowoczesne biuro, fantastyczna atmosfera (każdy Rioter, z którym udało nam się zamienić parę słów, aż kipiał entuzjazmem do tego, co robi - a kilku z nich pamięta jeszcze czasy solo mid Ashe), praca nad najpopularniejszą gra wszech czasów, a do tego pogoda przez cały rok? Nic, tylko zazdrościć.

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 14 października 2012, 16:21   Keither
@salmon98
Brawo, że dajesz się nabrać na takie coś:D
niedziela, 14 października 2012, 13:02   Kazzz
@Gierzyn, może i mało. W każdym razie więcej niż ty.
niedziela, 14 października 2012, 9:45   SerwusX
Podoba mi się. Dat toalety. :D
niedziela, 14 października 2012, 7:09   Pershing
Teraz AD carry/carry to postać koniecznie walcząca na dystans, AP carry - wiadomo, postać na AP. Do tego dżungler, support i tank. Trochę szkoda że po pierwszym turnieju powstał taki sztywny podział, ale trudno. Natomiast kiedyś z tego co pamiętam carry to była każda postać na AD, nie było czegoś takiego jak AP carry tylko mage/caster i ogólnie większa partyzantka :D Aczkolwiek wśród graczy mających w tamtych czasach już 30 poziom mogło być inaczej.
sobota, 13 października 2012, 17:48   Vicoold
@GwiazdaCDA gdzie ty tam widzisz krew?
sobota, 13 października 2012, 17:17   Volomir
Ale dlaczego rasowym? Piesc jest biała - ok, ale tło czarne! Rozumiem, ze brakuje koloru żółtego?
sobota, 13 października 2012, 15:58   GwiazdaCDA
Logo firmy (pięść zlana krwią) jak i sama nazwa riot( zamieszki) nawołują do agresji i nienawiści na tle rasowym. Uważam, iż firma ta powinna zostać natychmiast zamknięta. A gracze dla zasady nie powinni grać w lol'a.
sobota, 13 października 2012, 14:12   chaisab
WoW. Ale super, chciałbym pracować w Riot games ;)
sobota, 13 października 2012, 13:15   Marcines
dzisiaj miałem vayne na midzie(west) także wiecie ;C
sobota, 13 października 2012, 13:13   ChaosPL
haha nawet ja pamiętam czasy solo mid ashe :D

O autorze

Michał 'enki' Kuszewski

Podobne newsy

Serwis pornograficzny będzie sponsorować esport

News
czwartek, 31 lipca 2014

serwis-pornograficzny-bedzie-sponsorowac-esport Jeden z serwisów o treściach dla dorosłych przebąkiwał kiedyś coś na temat sponsorowania którejś drużyny Dota 2 lub League of Legends. Wygląda na to, że przebąkiwania przerodziły się w rzeczywistość, a my już niedługo poznamy jej nazwę.

Komentarzy:
52

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Mam dla was zagadkę: Ile razy mocniejsze było Nintendo Entertainment System (a więc i Pegasus) od pierwszego, szarego Game Boya? Odpowiedzcie sobie w myślach, a następnie zajrzyjcie do rozwinięcia - poza zagadką mam dla was też małą niespodziankę.

Komentarzy:
30

Filmy science-fiction sprzed kilkudziesięciu lat są najlepszym dowodem na to, że przewidzenie przyszłości ogółu rodzaju ludzkiego graniczy z niemożliwością. Jeśli jednak ktoś zna się na konkretnej dziedzinie – na przykład grach – jego prognozy mogą się okazać zaskakująco trafne.

Komentarzy:
36

Po początkowych zapowiedziach The Evil Within nie byłem zbyt pozytywnie nastawiony do gry. Im więcej materiałów publikowano, tym bardziej przypominało mi to interaktywną wersję gore-horrorów, których podstawą jest nie straszenie odbiorcy, a obrzydzanie. Takie przekonanie siedziało we mnie aż do Gamescomu, na którym miałem możliwość porównać wyobrażenia z rzeczywistością. I już wiem, że w rzeczywistości jest nieco lepiej.

Komentarzy:
6

Już za chwileczkę, już za momencik będziecie mogli przeczytać w naszej relacji z Gamescomu, jak to dałem się zaczarować Pillars of Eternity. Po ograniu tytułu w domowym zaciszu wiem już, jakie zaklęcie rzucili na mnie developerzy – baldurowe Okropne Zauroczenie. Filary od Obsidianu są tak popękane, że „backers beta” powinno się przemianować na „backers pre-alpha”.

Komentarzy:
64

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« sierpień 2014
PWŚCPSN
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031