18.09.2012, 08:08Lektura na 2 minuty

Game Industry Trends 2012 - Dzień drugi

Dziś drugi – i ostatni – dzień konferencji Game Industry Trends 2012, jedynej takiej imprezy poświęconej polskiej branży gier. Jakie atrakcje znalazły się w dzisiejszym programie? 


Informacja prasowa

 

Dzisiejszy dzień jest zdecydowanie bardziej branżowy i specjalistyczny. Rozpocznie go prezentacja Raportu GIT 2012, dotyczącego gamifikacji/grywalizacji,advergamingu, płatności w grach w Polsce. Idąc dalej tym samym tropem pani Katarzyna Stefańska z serwisu StockWatch wyjawi „Kto i gdzie zarabia na grach”. O „Gamifikacji szkolnictwa wyższego” opowie dr Michał Mochocki, adiunkt z Instytut Neofilologii i Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego. Naukowo będzie również w trakcie prelekcji „Serious Games. Poważne gry do poważnych wyzwań” przygotowanej przez Piotra Magnuszewskiego, z którym wywiad znajdziecie TUTAJ

 

Kolejnym poruszanym tematem będą gry społecznościowe. „Hardkoryzację” tego typu produkcji przedstawi – w prezentacji „Hardcore Social!” - Wojciech Ozimek, współzałożyciel firmy one2tribe (twórcy m.in. gry Witcher VS). O tym, „Jak gry społecznościowe zrewolucjonizowały design” opowie Ziemowit Poniewierski z Can’t Stop Games. Temat „Monetaryzacji na rynku gier dla nastolatek” przedstawi legendarna postać polskich start-upów, Ola Sitarska. „Portret graczy portalowych – casual konta hard” przedstawi Łukasz Banach z Wirtualnej Polski

 

O wykorzystaniu grach jako nośników reklamowych – w prelekcji „Make games, not ads czyli dlaczego każda duża firma B2C powinna mieć swoją grę społecznościową” – opowie Piotr Zaniewicz, założyciel agencji Gameboxed. O marketingu będzie też mowa w wystąpieniu „W co grają marketerzy, czyli sposoby liczenia ROI w grach społecznościowych” Karola Piekutowskiego z AdAhead social & play solutions.

 

 

Ciekawym zjawiskiem crowdfundingu zajmie się Karol Król z Beesfund, który wystąpi z prelekcją “Gracze graczom. Finansowanie społecznościowe gier”. Nowym trendami – w tym przypadku dość nietypowymi – zajmie się Patryk Strzelewicz, pomysłodawca elektronicznej kostki DICE+, którego prezentacja nosi tytuł „Nowa era gier - Powered Board Games”.

 

***

 

Game Industry Trends 2012 to konferencja poświęcona branży gier, która odbędzie się w dniach 17-18 września w Warszawie. CD-Action jest patronem medialnym tego wydarzenia.


Redaktor
Informacja prasowa
Wpisów617

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze