9
9.07.2012, 08:36Lektura na 1 minutę

Halo 4: Tryb Forge powstaje u twórców "Diablo na Xboksa"

Gry z serii Halo tak się rozrastają, że do ich ukończenia potrzeba więcej, niż jednego studia. Na imprezie Rooster Teeth Expo, organizowanej przez zespół "machinimatorów" znany przede wszystkim z serii filmów Red vs. Blue, ujawniono, że tryb Forge w Halo 4 powstaje w innym studiu niż podstawowa gra.  


Tymon „Hut Sędzimir” Smektała

Nad trybem Forge w Halo 4 pracuje studio Certain Affinity, którego ostatnim projektem była gra Crimson Alliance, czyli "Diablo na Xboksa" (wcześniej zaś pracowali nad mapkami do trybów sieciowych wcześniejszych gier z serii Halo).

W sieci pojawił się zapis prezentacji roboczej wersji tego trybu (będącego tak naprawdę rozbudowanym edytorem poziomów/narzędziem do kreacji machinim), który możecie zobaczyć poniżej:


Redaktor
Tymon „Hut Sędzimir” Smektała

Senior CD-Action, związany z magazynem od ponad 20 lat, przez długi czas redaktor naczelny online’owego serwisu. Choć przeszedł na ciemną (jasną?) stronę mocy i aktualnie zajmuje się prowadzeniem marki Dying Light jako Dying Light Franchise Director, wciąż jest z nami obecny i czuwa (ci co mają wiedzieć – wiedzą)!

Profil
Wpisów4062

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze