E3 2012: Luminous - nowa technologia graficzna Square Enix. Szczękopadogenna! [WIDEO]
O technologii graficznej Luminous, nad którą od jakiegoś czasu pracuje Square Enix słyszeliśmy już kilka razy, ale nie było dotąd okazji, by zobaczyć ją w akcji. Wiemy dlaczego - japoński koncern nie chciał po prostu, byśmy z wrażenia popluli się poranną kawą. Kto wie, czy nie okaże się, że w kolejnej generacji Luminous będzie mocną alternatywą dla Unreal Engine 4.
Prezentacja technologii Luminous, generowana w czasie rzeczywistym (!!!):
Warto wiedzieć, że to silnik całkowicie skalowalny, co oznacza, że automatycznie dostosowuje jakość wyświetlanej grafiki do urządzenia (lub jego konfiguracji) - będzie więc działał zarówno na smartfonach, jak i na najpotężniejszych PC-tach.
Senior CD-Action, związany z magazynem od ponad 20 lat, przez długi czas redaktor naczelny online’owego serwisu. Choć przeszedł na ciemną (jasną?) stronę mocy i aktualnie zajmuje się prowadzeniem marki Dying Light jako Dying Light Franchise Director, wciąż jest z nami obecny i czuwa (ci co mają wiedzieć – wiedzą)!