104
28.03.2012, 18:59Lektura na 3 minuty

Call of Duty: Black Ops 2 - MEGA wyciek - data premiery i sporo informacji o multi!

Activision nie ma szczęścia. Przed oficjalną zapowiedzią Call of Duty: Modern Warfare 3 do sieci wyciekła spora porcja informacji, która znalazła swoje potwierdzenie w rzeczywistości. Myśleliśmy, że tym razem nie dopuszczą do kolejnego wycieku, ale do sieci trafiły jednak niepotwierdzone (jeszcze?) przecieki na temat multi w Black Ops 2!


Piotrek66

Na oficjalnym forum Call of Duty: Black Ops pojawił się wątek, w którym jego autor ujawnił dużą ilość szczegółów o kontynuacji wydanej w 2010 roku gry Treyarchu. Nie wiadomo jednak, skąd pochodzą te informacje, ale temat został szybko skasowany przez moderatorów Activision, co może sugerować wiarygodność ujawnionych rewelacji. Warto jednak mieć na uwadze, że są to tylko plotki, które mimo wszystko mogą nie okazać się prawdziwe.

Najważniejsze informacje o Call of Duty: Black Ops 2 w punktach:

  • premiera 6 listopada;
  • pojawi się nowy tryb rozgrywki w multi – Escort. Będzie on podobny do Search & Destroy, w którym należy wysadzić jeden z obiektów na mapie i chronić gracza przenoszącego ładunek wybuchowy. Nowy wariant rozgrywki różnić się będzie tym, że eskortowana osoba nie może zostać zabita (inaczej nastąpi koniec zabawy);
  • powrócą tryby Drop Zone i Kill Confirmed z Modern Warfare 3, nie pojawią się natomiast Team Defender i Infected (też z ostatniego CoD-a);
  • powróci system pointstreaków z Modern Warfare 3, w którym zbiera się punkty pozwalające na wykonanie perków, ale gromadzi się je nie tylko za zabójstwa, ale np. wykonanie zadań na które ma zostać tym razem położony większy nacisk) i nie resetują się po śmierci;
  • zmienione zostały perki z sekcji specjalistycznych – będą to jedyne umiejętności, których zdobycie będzie wymagało zabijania przeciwników. Za dwa zabójstwa pod rząd dostaniemy jeden perk, za cztery kolejne 2 perki, za sześć następne 3 perki, a za osiem otrzymamy ostatnie 4 perki;
  • wśród perków zabraknie zdalnie sterowanego samochodu. Pojawi się natomiast Heat Vision, które umożliwi obserwowanie przeciwników przez ściany;
  • zdobycie losowych zestawów przedmiotów wymagać będzie teraz 5 pointstreaków;
  • zmieniono nieco system ulepszania perków. Teraz daną umiejętność będzie można ponoć usprawnić na dwa różne sposoby, które odblokowuje się wykonując pewne wyzwania. By skorzystać z innej wersji danego perka należy wejść w tryb Prestige dostępny po osiągnięciu maksymalnego poziomu doświadczenia;
  • wygląd bohatera będzie teraz zależał od wszystkich wykorzystanych perków i poinstreaków;
  • będzie 15 odznak prestiżu, podzielonych na 50 rang (po zdobyciu dwóch medali ranga zwiększa się o pięć punktów). Ostatnia odznaka prestiżu będzie posiadała 90 poziomów doświadczenia;
  • usługa Elite będzie po raz kolejny zintegrowana z grą. Sekcja śledząca postępy graczy zmieni nazwę na Elite Stats, będzie można korzystać z opcji turniejów klanowych;
  • w grze nie pojawią się: perk pozwalający zrzucić bombę atomową, umiejętność Last Stand (można uratować się przed zgonem strzelając do wroga z pistoletu), deathstreaki (po kilkukrotnej śmierci bez zabicia kogokolwiek można było „zemścić” się na przeciwnikach korzystając ze specjalnej mocy) i miotacze płomieni;
  • mapy pod względem projektowym mają przypominać te z pierwszego BlackOps niż z Modern Warfare 3;
  • efektywność snajperek ma zostać zwiększona, nie będzie jednak żadnych wspomagaczy, a kołysanie się lufy ma być mniejsze;
  • w grze ma być położony większy nacisk na tryb Hardcore niż w jakiejkolwiek dotychczasowej części cyklu. W wariancie tym niedostępny będzie granatnik, będzie można skorzystać jednak z rakietnicy montowanej na pojazdach. Czas pomiędzy respawnami ma zostać zmniejszony, z kolei jeden strzał w stopę nie doprowadzi już do śmierci – by zabić przeciwnika trzeba będzie strzelić w głowę lub w klatkę piersiową. Postać może też krwawić, jeśli zostanie kilkukrotnie postrzelona;
  • powróci treningowy tryb Combat Traning, w którym gracze mogą zmierzyć się ze sterowanymi przez AI przeciwnikami. Sztuczna inteligencja wrogów ma być znacznie ulepszona  i mają zachowywać się podobnie, jak w trybie Spec Ops z Modern Warfare 3.

  • Redaktor
    Piotrek66
    Wpisów17556

    Obserwujących0

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze