165
12.03.2012, 16:40Lektura na 1 minutę

Była pracowniczka BioWare o aferze z DLC do Mass Effecta 3: "Przestańcie myśleć, że jesteście producentami"

Ostre słowa. Była pracowniczka BioWare w przemówieniu na Game Developers Conference odniosła się do afery związanej z rzekomo wyciętym z pełnej wersji DLC do Mass Effecta 3. Według niej gracze powinni oceniać dodatki po tym, jakie one są, a nie kiedy zostały wydane. I radzi: „przestańcie myśleć, że jesteście producentami”.


Piotrek66

Christina Norman, była pracowniczka BioWare’u, która obecnie zatrudniona jest w Riot Games, studiu odpowiedzialnym za League of Legends, starała się bronić swoich były pracodawców w aferze związanej z DLC do Mass Effecta 3.

Jak mówi:


Nie ma sensu wydawać DLC rok po premierze gry, kiedy większość osób zdążyła sprzedać ją już GameStopowi trzy razy. To oznacza, że musimy wypuszczać je wcześniej, nawet w dniu debiutu danej produkcji.


Jak dodaje:


Takie dodatki są dla niektórych graczy czymś strasznym. Głoszą tyrady – nie wiedzą nic o takim DLC poza jego nazwą. Ale mimo to stwierdzają, że . Developerzy nie są złymi ludźmi. No, może niektórzy, ale większość nie. Chcemy po prostu wydawać niesamowite rzeczy. Proszę, dajcie nam szansę. Oceniajcie nasze gry na podstawie tego właśnie, tak samo róbcie z DLC. Przestańcie myśleć, że jesteście producentami i mówić nam, kiedy i gdzie powinniśmy tworzyć naszą zawartość.


Oj, wydaje mi się, że taki komentarz był niepotrzebny. Poza tym pani Norman chyba się myli – gracze nie będą odsprzedawać gry, jeśli będą mieli powód, by do niej wracać. 


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze