10.02.2012, 09:04Lektura na 2 minuty
Raport finansowy Acitvision: Okienko premierowe Diablo III, zmiany w Call of Duty
Koncern Activision opublikował roczny raport finansowy, w którym chwali się wynikami (kolejny rekord), a przy okazji ujawnia kilka ciekawych szczegółów na temat dwóch tytułów szaleńczo oczekiwanych przez graczy.
Tymon „Hut Sędzimir” Smektała
Finanse? Nudy. Activision zaliczyło kolejny rekordowy rok - wpływy wzrosły z 4,45 miliarda dolarów do 4,76 miliarda.
Co poza tym w "corocznych przechwałkach Bobby'ego Koticka"?
Call of Duty: Modern Warfare 3 było najlepiej sprzedającą się grą ubiegłego roku, a co ciekawe Call of Duty: Black Ops w tym samym zestawieniu wylądowało na piątym miejscu, mimo że gra ukazała się przecież rok wcześniej.
Zdaje się jednak, że ogólna sprzedaż MW3 jest nieco niższa niż Black Ops, Activision nie podaje bowiem wyników sprzedaży tej produkcji, a tylko informację, że w sieci w nowego CoD-a gra 12% więcej osób niż w jego poprzednika.
Sukcesem okazała się jednak usługa Call of Duty Elite - ma 7 milionów zarejestrowanych użytkowników, z czego 1,5 miliona wykupiło abonament.
Hitem był także projekt Skylanders: Spyro's Adventure - poza samą grą sprzedano 20 milionów figurek Skylanderów
Z ciekawszych informacji:
omawiając tegoroczną odsłonę Call of Duty, Eric Hirshberg, prezes Activision Publishing, zapowiedział, że będzie to "epicki FPS", który "wniesie do serii znaczącą innowację". Nowy silnik?
dodatkowo wraz z premierą tej gry uruchomiona zostanie wersja 2.0 usługi Call of Duty Elite - ponadto w ciągu najbliższych 60 dni uruchomione zostaną nowe funkcje w obecnej jej wersji.
zawężono również okienko premierowe gry Diablo III - Mike Morhaime z Blizzarda zapowiedział, że gra ukaże się w drugim kwartale (między 1 kwietnia a 30 czerwca), a ponad to w tym roku ukaże się jeszcze jedna produkcja Zamieci.
Redaktor
Tymon „Hut Sędzimir” Smektała
Senior CD-Action, związany z magazynem od ponad 20 lat, przez długi czas redaktor naczelny online’owego serwisu. Choć przeszedł na ciemną (jasną?) stronę mocy i aktualnie zajmuje się prowadzeniem marki Dying Light jako Dying Light Franchise Director, wciąż jest z nami obecny i czuwa (ci co mają wiedzieć – wiedzą)!
Dyskusja
Dodaj komentarz
Najlepsze
Najnowsze
Najstarsze
- Dodaj komentarz
- Najlepsze
- Najnowsze
- Najstarsze