39
3.02.2012, 09:21Lektura na 2 minuty

Mass Effect 3: Zakończenie, które cię zezłości i aplikacja na Facebooka, która daje nagrody

Kilka nowych informacji na temat gry Mass Effect 3 – przygotujcie się, że będzie ich wysyp w ciągu kilku najbliższych tygodni, bo premiera już za miesiąc. Dowiedzieliśmy się co nieco na temat końcówki (ale bez spoilerów), ruszyła też akcja, która pozwala fanom zdobyć nagrody. 


Tymon „Hut Sędzimir” Smektała

Najpierw końcówka. W wywiadzie udzielonym ekipom serwisów Gamerzines i Eurogamer, Mike Gamble, jeden z producentów Mass Effecta 3 wyjawił informacje na jej temat.


„Chcemy, by końcówka usatysfakcjonowała graczy. Ale to nie znaczy wcale, że muszą być z jej powodów szczęśliwi, czy nawet muszą być do niej pozytywnie nastawieni. […] Niektórzy ludzie będą po dotarciu do niej ekstremalnie szczęśliwi. Inni z kolei będą prawdziwie zezłoszczeni. […] Ale o to chodzi, prawda? Żeby wbudzać emocje, żeby odłożyć tę historię do łóżka w stylu, który zostaje w pamięci. Wziąłeś w niej swój udział. Każda twoja decyzja wpłynęła na przebieg historii”.


Dodał też, że końcówka odpowie na wszystkie pytania, każda z najważniejszych kwestii znajdzie swoje rozwiązanie lub zakończenie. A także, że warto zachować swoje zapisane stany gry…


„Nie mogę oczywiście wyjawić nic na temat przyszłości serii, ale mogę powiedzieć, że nie byłoby głupim pomysłem zachowanie sejwów z gry”.


Ciekawe, co planuje BioWare – i jak bardzo te plany są już pewne. Na pewno już teraz wiemy, że wystartowała aplikacja na Facebooku (TUTAJ), która ma nakręcić zainteresowanie fanów, wciągając ich w różnego rodzaju aktywności (od kliknięć na odpowiednich stronach, przez pisanie opowiadań ze świata gry, aż po robienie sobie zdjęć w miejscach publicznych) i nagradzając drobiazgami typu ikonka dla avatara na Xbox Live. Niestety cała akcja została podjęta przez EA wspólnie z Microsoftem, co oznacza, że wszystkie nagrody przewidziane są dla posiadaczy Xboksa 360. Taki biznes…


Redaktor
Tymon „Hut Sędzimir” Smektała

Senior CD-Action, związany z magazynem od ponad 20 lat, przez długi czas redaktor naczelny online’owego serwisu. Choć przeszedł na ciemną (jasną?) stronę mocy i aktualnie zajmuje się prowadzeniem marki Dying Light jako Dying Light Franchise Director, wciąż jest z nami obecny i czuwa (ci co mają wiedzieć – wiedzą)!

Profil
Wpisów4062

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze