Star Wars: The Old Republic - pojawi się system dla "szaraków"
Choć na początku w Star Wars: The Old Republic gracze muszą wybrać, po której stronie Mocy chcą się opowiedzieć, w czasie zabawy nie trzeba było podążać obraną raz ścieżką – nasz bohater mógł zostać „złym Jedi” lub „dobrym Sithem”. Do tej pory jednak takie postępowanie nie wiązało się z dodatkowymi nagrodami. To się zmieni.
James Ohlen, producent Star Wars: The Old Republic, w rozmowie z PC Gamerem wyjawił, że wkrótce pojawi się system nagradzający graczy stojących „po środku”. Jak mówi:
Wiedzieliśmy, że wraz z implementacją Jasnej i Ciemnej strony Mocy pojawi się wśród graczy niechęć do kompletnego oddania się jednej z nich. Mamy system dla osób, które chcą stać w większym stopniu po środku, ale pojawi się on dopiero wraz z kolejnymi aktualizacjami. Pozwoli to grać, jako
Jak dodaje:
Na razie byliśmy ostrożni, jeśli chodzi o nagrody dla Jasnej i Ciemnej strony Mocy. Nie chcemy, aby bonusy miały zbyt duży wpływ na endgame, ponieważ mogłoby dojść do sytuacji, w której gracze nie mogli by wziąć udział w zabawie dopóki nie będą w pełni zdeklarowani wobec jednej ze stron. Kiedy jednak wprowadzimy nową wersję systemu, pojawią się nowe nagrody. Wszystkie przedmioty dla Jasnej i Ciemnej strony oraz tzw.