18
12.01.2012, 11:03Lektura na 1 minutę

Star Wars: The Old Republic - pojawi się system dla "szaraków"

Choć na początku w Star Wars: The Old Republic gracze muszą wybrać, po której stronie Mocy chcą się opowiedzieć, w czasie zabawy nie trzeba było podążać obraną raz ścieżką – nasz bohater mógł zostać „złym Jedi” lub „dobrym Sithem”. Do tej pory jednak takie postępowanie nie wiązało się z dodatkowymi nagrodami. To się zmieni.


Piotrek66

James Ohlen, producent Star Wars: The Old Republic, w rozmowie z PC Gamerem  wyjawił, że wkrótce pojawi się system nagradzający graczy stojących „po środku”. Jak mówi:


Wiedzieliśmy, że wraz z implementacją Jasnej i Ciemnej strony Mocy pojawi się wśród graczy niechęć do kompletnego oddania się jednej z nich. Mamy system dla osób, które chcą stać w większym stopniu po środku, ale pojawi się on dopiero wraz z kolejnymi aktualizacjami. Pozwoli to grać, jako . Po prostu nie będzie trzeba być bardzo dobrym Jedi lub bardzo złym Sithem, żeby otrzymać nagrodę. Będziecie mieli do dyspozycji różne style rozgrywki.


Jak dodaje:


Na razie byliśmy ostrożni, jeśli chodzi o nagrody dla Jasnej i Ciemnej strony Mocy. Nie chcemy, aby bonusy miały zbyt duży wpływ na endgame, ponieważ mogłoby dojść do sytuacji, w której gracze nie mogli by wziąć udział w zabawie dopóki nie będą w pełni zdeklarowani wobec jednej ze stron. Kiedy jednak wprowadzimy nową wersję systemu, pojawią się nowe nagrody. Wszystkie przedmioty dla Jasnej i Ciemnej strony oraz tzw. będą znacznie potężniejsze.



Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze