14
10.01.2012, 16:30Lektura na 2 minuty

Silent Hill: Downpour - zmienimy osobno poziom trudności zagadek i walk

Jak poinformował producent Silent Hill: Downpour, w grze pojawi się możliwość osobnego ustawienia poziomu trudności dla zagadek i starć z przeciwnikami.


Piotrek66

W rozmowie z Joystiqiem Tomm Hulett, producent Silent Hill: Donwpour, zdradził, że w grze pojawi się możliwość ustalenia poziomu trudności osobno dla zagadek i walk. A to dlatego, że często jest tak, iż fani fragmentów logicznych nie przepadają za starciami z przeciwnikami.

Ponadto zwiększony poziom trudności zagadek może sprawić, że gracz natknie się na kilka dodatkowych wskazówek, które doprowadzą go do ukrytych sekretów i zadań pobocznych.  Wykonując te ostatnie – np. misje, w której główny bohater Murphy musi zanieść zgubione przedmioty do odpowiedniego pomieszczenia w budynku – otrzymamy nagrody w postaci nowych apteczek, czy broni.

Hulett poruszył także kwestię Otherworld – innego wymiaru, który odwiedzimy w Silent Hill: Downpour. Według niego, „zaświaty” nie będą oparte na znanych z „normalnego” świata lokacjach. Przechodząc na drugą stronę, natkniemy się na zupełnie inne miejscówki. Jak mówi:


Gracze zrozumieją, że nie wiedzą co się dzieje, będą chcieli jakoś zareagować i uciec z tego miejsca. A to taki rodzaj horroru i strachu, który był w poprzednich grach z serii, ale rozszerzony i nieco zmieniony. Nawet jeśli grałeś w poprzednie odsłony cyklu, zaświaty będą wyglądały inaczej, przerażająco i niezwykle, odkryjesz też rzeczy, których nie spodziewałeś się znaleźć.


Hulett dodał też, że opady deszczu wpłyną na rozgrywkę. W czasie ulewy nasz bohater może dostrzegać przeciwników w miejscach, w których ich tak naprawdę nie będzie.


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze