167
23.11.2011, 16:36Lektura na 1 minutę

I Am Alive: Dlaczego nie będzie wersji PC? "Jeśli miałoby ją kupić tylko 50 tysięcy osób, to nie warto jej robić"

Zapowiedziany w 2008 roku I Am Alive początkowo miał trafić na PC-ty. Gdy jednak po latach ciszy o produkcji na nowo ujawniono grę okazało się, że ukaże się ona tylko na Xboksie 360 i PlayStation 3. Dlaczego zrezygnowano z wersji komputerowej? Jak nie wiadomo, o co chodzi, to zawsze chodzi o jedno: pieniądze.


Piotrek66

Stainslas Metra, dyrektor kreatywny I Am Alive, w rozmowie z serwisem IncGamers wyjaśnił, że szanse na to, by gra trafiła na PC są bardzo niewielkie. Powodem jest – jakżeby inaczej – piractwo. Niewiele osób kupiłoby produkcję, dlatego nie warto jej robić. Nawet dla garstki graczy.

Jak tłumaczy:


Słyszeliśmy, jak posiadacze PC-tów głośno narzekali na to, że nie zapowiedziano gry w wersji na ich platformę. Pytanie tylko: czy robią tyle szumu tylko ze względu na to, że nie będzie edycji komputerowej, czy też rzeczywiście chcą w nią zagrać? Kupiliby ją, jeślibyśmy ją zrobili?


Jak dodaje:


To trudna sytuacja, ponieważ piractwo na PC jest tak ogromne i tylko kilku posiadaczy komputerów płaci za swoje gry. Musimy więc dokładnie rozważyć potencjalne zyski do kosztów produkcji wersji na tę platformę. Najprawdopodobniej przeniesienie gry na PC zajęłoby dwunastu osobom trzy miesiące. Nie jest to ogromny koszt, ale jednak jest. Jeśli I Am Alive na komputerach kupiłoby 50 tysięcy ludzi, to nie warto.



Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze