13.10.2011, 18:14Lektura na 3 minuty
Warhammer 40K: Dark Millenium - Spora dawka informacji
Poranny news o domniemanej dacie premiery Warhammer 40K: Dark Millenium jeszcze nie ostygł, a już mamy sporą dawkę informacji o nowym MMO w świecie gier od Games Workshop. Podzielił się nimi Strategy Informer, który wszedł w posiadanie wiadomości o wielu aspektach tej produkcji.
Projekt gry:
Za stworzenie gry w głównej mierze odpowiada studio Vigil, które pomagało też przy Warhammer 40K: Space Marine. Relic pełni funkcję doradcy.
Dark Millenium Online skorzysta z tego samego silnika, co Space Marine
Stylistyka gry przypomina obie części Darksiders, które również wyszły spod igły Vigil
Klasy:
Rasy będą dzielić się na dwie frakcje – Ład i Chaos
W grze znajdziemy zarówno klasę Space Marine, jak i Chaos Space Marine
Każda z klas na początku wygląda podobnie, różnice między nimi pojawiają się w trakcie rozwoju
Wśród innych klas znajdą się Psyker, Techpriest i Assassin
Orkowie stoją po stronie Chaosu, Eldarowie po stronie Ładu
Klasy Orków to Nob, Mekboy, Runt Herda, Mad Dok
Klasy Eldarów to Scorpion, Avenger, Warlock i Reaper
Każda z klas będzie mogła wybrać specjalizację. Przykładowo – Marine pójdą w stronę Assault, Devastator lub Tactical, zaś Assassin/Guardsman spełni się jako Callidus, Vindicare lub Eversor
W przyszłości – prawdopodobnie mowa o dodatku – możemy spodziewać się Tau I Dark Eldarów. Rasy Necronów i Tyranidów pojawią się jako NPC, ale (przynajmniej początkowo) nie będą grywalne
Maksymalny poziom rozwoju postaci to 60
Rozgrywka:
Jedną ze stref będzie rozbity space hulk. Spędzimy też czas na krążownikach Imperium i Chaosu
Wypełnimy zarówno zadania w otwartym świecie, jak i instancjonowane
Wybór między instancjami a otwartym światem dotyczy także PvP
Gracze będą mogli dzierżyć dwa rodzaje broni jednocześnie
Jeden z rozdziałów będzie poświęcony Czarnym Templariuszom
Dużą rolę po stronie Chaosu odegrają bóg Khorne, Nurgle, Fabius Bile oraz Głosiciele Słowa
Możemy spodziewać się sekwencji akcji rodem z Gears of War i Space Marine
Walka wręcz przypomina tę z – zgadliście – Space Marine. Poza prostymi ciosami wyprowadzimy też kombosy
Wśród przeciwników znajdziemy Orków, demony, Tyranidów i wiele innych ras
W Dark Millenium Online znajdą się też motywy zaczerpnięte z produktów firmy Forge World
Nie powinniśmy narzekać na brak zróżnicowania lokacji – ośnieżone góry, zniszczone miasta, starożytne pola bitwy…
Styl bardzo pasuje do świata Warhammera 40K. We wszystkim widoczny jest rozmach i specyficzna masywność
Lewy przycisk myszy kontroluje lewą, a prawy prawą rękę postaci
Wszystkie zdolności mają cooldown
Będzie możliwość sprintu
Pojawią się gildie
Wielkość drużyny to 5 graczy, rajdu – 50
Nie musimy martwić się o amunicję do broni dystansowej, zamiast niej musimy przeładowywać, uważać na przegrzanie itp.
Broń dystansowa rzadko prezentuje wszystkie atuty w pomieszczeniach, w których musimy wciąż kryć się za osłonami i poruszać po polu bitwy
Na pewnym poziomie doświadczenia odblokujemy klasy heroiczne. Są nimi Grey Knight (Imperium), Chaos Sorcerer (Chaos) Ard Boy/Weird Boy (Orkowie) i Farseer (Eldarowie)
Inne:
Pojawią się funkcje międzyplatformowe
Mechanika strzelania będzie wsparta ułatwieniami celowania, a celownik ataków wręcz będzie można “zablokować” na wybranym przeciwniku
Im dłużej rozwijamy postać, tym ciekawiej wygląda broń
Redaktor
Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.
Dyskusja
Dodaj komentarz
Najlepsze
Najnowsze
Najstarsze
- Dodaj komentarz
- Najlepsze
- Najnowsze
- Najstarsze