30.09.2011, 15:00Lektura na 1 minutę

Beyond Good & Evil 2: Michel Ancel wyjaśnia, dlaczego gra nie pojawi się na X360 i PS3

Jakiś czas temu Michel Ancel z Ubisoftu stwierdził, że Beyond Good & Evil 2 ukaże się dopiero na nowych konsolach. W jednym z ostatnich wywiadów wyjaśnił, że głównym powodem jest fakt, że obecne platformy nie pozwalają na zrobienie tak rozbudowanej gry, jak chcieliby twórcy.


Piotrek66

Michel Ancel, twórca Rayman Origins i Beyond Good & Evil w wywiadzie dla serwisu GamesRadar wyjaśnił, dlaczego sequel tej ostatniej gry nie pojawi się na X360 i PS3. Jak mówi:


Pracujemy nad Beyond Good & Evil 2 od dłuższego czasu, ale mieliśmy kilka problemów technicznych. Jest to złożona gra. W przypadku pierwszej części, kiedy wysłałem dokumentację techniczną do Sony, na PlayStation 2 był to czas silnika Emotion Engine. Mieliśmy wrażenie, że moglibyśmy zrobić wszystko, co tylko chcemy. Wysłaliśmy dokumentację, w której znalazły się informacje o planetach, podróżowaniu pomiędzy nimi i pomiędzy miastami, itd. Ostatecznie jednak zrobiliśmy mniej niż chcieliśmy.


Jak dodaje:


Oczywiście skala Beyond Good & Evil jest większa – masz miasta, ocean, księżyc i statek kosmiczny. Ten ostatni został jednak zaprojektowany w ten sposób, by umożliwiać podróż pomiędzy planetami i frustrujące było to, że był ograniczony. Naprawdę chcemy zrobić grę, którą sobie pierwotnie wyobraziliśmy, z całym tym podróżowaniem. Mass Effect zrobił kawał świetnej roboty w tym względzie i uważam, że wciąż jest sporo do zrobienia w tym kierunku, łącznie z opowiadaniem fabuły i ogromnym światem. To właśnie powód tego, że gra nie pojawi się na obecnych konsolach.



Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze