Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITGuild Wars 2 - wywiad z Martinem Kersteinem i Erikiem Flannumem

Monk poniedziałek, 1 sierpnia 2011, 20:46 News
pc
Eir Stegalkin i jej wilk, Garm. We wtorek w kioskach!
Eir Stegalkin i jej wilk, Garm. We wtorek w kioskach!

In English:

Last month, at the European press event, I had an opportunity to ask Martin Kerstein and Eric Flannum a few teeny tiny questions. The interview is kind of an online supplement to the Guild Wars 2 preview that will be published in the August issue of “CD-Action”, the largest Polish gaming magazine, in stores tomorrow, August 2nd, blah, blah, blah.

Sex-having Sylvari, undead breeding animals and yet another, THIS-TIME-123%-SUCCESSFUL-AMAGAWD, attempt to get Mesmer revealed - you'll find it all here! Please enjoy.

CDA: One of the lore questions that bother players the most is – do Sylvari have sex? Are they able to procreate on their own, or just keep sprouting out of the Pale Tree?

Martin Kerstein: I'm not exactly a lore person, but as far as I understand – yes, Sylvari can have sex and they will have sex with whoever they like, they are fully capable of doing so. But they don't do it to create to new Sylvaris. They actually grow from the tree.

CDA: We know one of the Elder Dragons, Zhaitan, commands an army of the undead. What kind of undead will we find in his ranks?

MK: He's based in Orr. The whole continent of Orr basically sunk and all the people died. So when Zhaitan brought Orr up back to the surface, he already had a lot of undead at his disposal. And he'll have whoever falls under his influence.

Eric Flannum: There's a huge variety in Zhaitan's army. Last few maps of the game are Orr, and we have to populate these maps. So you'll see things from undead giants to undead quaggan... and maybe undead chickens and cows! (laughs)

CDA: Are there any really big underwater cities in the game? Or places you will reach swimming down, and then you can walk normally again, some sort of Atlantis?

EF: You mean separate areas like Lion's Arch? No, there aren't any cities that are that large underwater now. And there are no places to swim down and walk normally.

CDA: Let's say I would like to play a Chaotic Evil Mesmer... as Mesmers will, obviously, make it to the final game...

MK: That's based only on your speculation!

CDA: Sure. So, what can I do to role-play an evil character?

MK: You will not be able to play a true evil character, as we want our players to be heroes. Though you can go for the vigilante-style, which means you'll be a good guy, but you can swagger, and intimidate people while talking to them.

CDA: Alright, so what are the differences between characters that are, for example, ferocious and heartful?


EF: When a character is ferocious you'll have a lot of different options. Occasionally, when you're doing your personal story, you'll have an option to do something you couldn't have done, if you weren't ferocious. You'll sometimes get different dialogue options, you'll sometimes see NPCs react differently to your actions.

CDA: These different actions I can perform - how different will they be? Will it be possible to kill an NPC, just through choice, because it's connected to my character's “alignment”? Something similar will be present in Star Wars: The Old Republic.


EF: It's usually not that extreme. We wanted to be appealing to role-playing players as much as possible. But we don't want people to concentrate on their possible gains, when choosing a particular personality. We want players to play the way they want to.

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 9 sierpnia 2011, 0:37   strenghold
@Renegald, wydaje mi się, że będą bardziej jak Samsung i Apple, Samsung robi dobrze i tanio( :D ) a Apple lepiej ale dwa razy drożej( xD ) wydaję mi się natomiast, że pozostaną Samsungiem w tych wyścigach i zdecydują się na 120zł albo coś koło tego.
wtorek, 9 sierpnia 2011, 0:34   strenghold
Czekam na GW 2, nawet zamawiam preorder, bo uważam GW za jedyną grę, która jest w stanie zastąpić WoWa, najbardziej cieszy mnie jednak fakt, że będzie można go zdalnie kontrolować z Iphona, a ja nie chcę się chwalić ale właśnie jutro stanę się posiadaczem jednego z tych cudownych urządzeń, niby w WoW też była taka funkcja ale była średnia, tutaj obserwując screeny w telewizji Hyper wywnioskowałem, że jest niezła. Rzucił bym GW jeżeli WoW wszedł by w F2P(trochę zaplątałem skrótami ale to nic :D) Czekam.
czwartek, 4 sierpnia 2011, 16:57   jakub77a
@Renegald
GW kosztowało 129,99 PLN za premium, kolekcjonerka 229,90. Myślę ze tym razem też tak zrobią, ale ja i tak pewnie kupię najbardziej wypasioną wersję jaka będzie dostępna w EU.
czwartek, 4 sierpnia 2011, 9:42   ZdeniO
Mesmer to pewniak. W wywiadach twórcy porównywali już inne klasy z GW2 do klas z GW1, Mesmer jeszcze się w porównaniach nie pojawił. Ten wywiad tylko potwierdza... : > Ciekaw tylko jestem jak zaprojektują tą klasę. Wiadomo, że w GW2 to jednak inna sprawa - przecież tu nie łączymy dwóch klas. Co do gamescomu - nie mogę się doczekać, tym bardziej, że tam będę :] Jaram się grywalnymi Asurami, chciałbym zobaczyć jak działają ich golemy. No i będzie jeszcze startowa lokacja Charrów! P.S. Świetny wywiad, dzięki.
środa, 3 sierpnia 2011, 18:35   PTa4
Czyli będzie można uprawiać seks, jak np. w Dragon Age pokazujące animacje?
środa, 3 sierpnia 2011, 7:26   Renegald
A mi chodzi tylko jedno pytanie po głowie. Jaka była cena GW na premierę? I czy GW2 będzie kosztował "normalną" cenę czyli około 120 złotych czy możę będzie z kategori Blizzard i będzie kosztował 189zł? Wiem, że na to pytanie trudno odpowiedzieć, ale co o tym myślicie?
wtorek, 2 sierpnia 2011, 21:24   CDAvsPlay
A będzie można robić seks w GW2?
ps:Monk wrócił na forum:D!
wtorek, 2 sierpnia 2011, 13:20   JakubK
Pierwsze pytanie owni. :D
wtorek, 2 sierpnia 2011, 12:01   MonkOfWar
A także (poniekąd) obecność, w lochach, Mesmerów typu NPC. I pewien art, utrzymany wybitnie w stylu pozostałych "artów klasowych". I fragment filmu z wizyty w ANet, gdzie widać deva grającego postacią z różowym (czyt. mesmerskim) paskiem zdolności, jakiego nie ma żadna inna profesja. I gra słowna z innego niedawnego wywiadu, coś a'la "I love Engineer, I think I'm gonna play him post-release. Do you think the last profession may change my MIND?" "Yes, I think the last profession may change your MIND. Ahaha."
wtorek, 2 sierpnia 2011, 11:39   Yamaha
Za mesmerem świadczy również fakt że mesmerzy pojawili się już w książkach z GW.
http:wiki.guildwars2.com/wiki/Queen_Jennah
http:wiki.guildwars2.com/wiki/Countess_Anise

O autorze

Monk

Podobne newsy

[Na marginesie] Zombie, szmery, pre-ordery

News
czwartek, 3 października 2013

na-marginesie-zombie-szmery-pre-ordery Marginesy dzisiaj mamy króciutkie, ale konkretne. Gra roku 2012 za darmo, sequel lubianego indyka i kilka obrazków związanych z PS4 czekają, aż rzucicie na nie okiem.

Komentarzy:
7

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Nastały czasy wielkich powrotów i dziesiątek sequeli. Nic więc dziwnego, że ktoś wreszcie zajął się jedną z najważniejszych gier w historii i postanowił nieco ją odświeżyć. To gra z VI wieku, nazywa się szachy, a jej następcą z dwójką w nazwie nie powinien pogardzić żaden miłośnik turowych gier strategicznych.

Komentarzy:
15

Mam dla was zagadkę: Ile razy mocniejsze było Nintendo Entertainment System (a więc i Pegasus) od pierwszego, szarego Game Boya? Odpowiedzcie sobie w myślach, a następnie zajrzyjcie do rozwinięcia - poza zagadką mam dla was też małą niespodziankę.

Komentarzy:
54

Filmy science-fiction sprzed kilkudziesięciu lat są najlepszym dowodem na to, że przewidzenie przyszłości ogółu rodzaju ludzkiego graniczy z niemożliwością. Jeśli jednak ktoś zna się na konkretnej dziedzinie – na przykład grach – jego prognozy mogą się okazać zaskakująco trafne.

Komentarzy:
53

Po początkowych zapowiedziach The Evil Within nie byłem zbyt pozytywnie nastawiony do gry. Im więcej materiałów publikowano, tym bardziej przypominało mi to interaktywną wersję gore-horrorów, których podstawą jest nie straszenie odbiorcy, a obrzydzanie. Takie przekonanie siedziało we mnie aż do Gamescomu, na którym miałem możliwość porównać wyobrażenia z rzeczywistością. I już wiem, że w rzeczywistości jest nieco lepiej.

Komentarzy:
7

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« wrzesień 2014
PWŚCPSN
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930